Bra at du poster Joe Biden sin tale til NAACP (National Association for the Advancement of Colored People), Joe Biden må jo prøve å stanse der den største stemme-lekkasjen er for tiden.
Attentatforsøket har nok fått mange latinoer, som er religiøse å tenke at det var “divine intervention”, og jeg er sikker på at mange sorte stemmer tenker at Donald Tump er en helt og “gangsta” som "dodged the bullett.
Derfor frir han til sine målgrupper, eksempelvis tidslinje 8:35:
"Folk I know what a black job is, IT IS THE VICE PRESIDENT OF THE UNITED STATES "
(Tar en ganske lang pause i tale-sammenheng; 12 sekunder)
“Folk I know what a black job is, THE FIRST BLACK PRESIDENT OF AMERICA USED TO BE BARACK OBAMA”
“I was vice president for Barack, and she is my vice president. I nominated the first black secretary of defense in the american history”
…
“I nominated the first black women to supreme court”
…
I am proud of that we have the most diverse administration in history""
Både inspirerende ord, og til og med litt kleint, for han burde kanskje skjønne at om selv om han personlig har åpnet døren og sluppet POC (people of colour) inn til eliten, så opplever mannen i gata kanskje ikke fått det noe bedre. Og det gir vibber av “white saviour”, fordi det kan oppfattes som at jobbene er for å nå et DEI krav.
Og det er ikke gjettverk fra min side, bare les kommentarfeltet, starter med topp-kommentaren:
Og noen som er der kan avsløre noe om det tekniske utstyret på stedet for å håndtere “mumbling” Biden:

Og selv om han ikke mumler konstant, så er det irriterende når han mumler vekke viktige ord, fordi da forsvinner hele konteksten. Også amerikanere mener det, og jeg mistenker at den automatiske tekstern ikke er på får da får man seg en stor latter:
Og så var det denne gjengangeren da, som bare blir verre og verre for Joe Biden: