Donald har vært toneangivende I hard ordbruk. Det er han som har flyttet grensene for hva som er normalt.
På en måte skuffende at han ikke har forandret seg etter skuddene, men like greit at han ikke klarer å fake seg til å fremstå som noe annet enn han er.
"
En takknemlig Trump lovet torsdag kveld å samle USA etter å ha fått livet i gave.
Løftet hans holdt bare rundt 15 minutter ut i talen hans til landsmøtet.
Etter å ha snakket med varme i stemmen om takknemlighet og hvordan han ønsker å være alle amerikaneres president, endte han i de samme langtekkelige angrepene og usannhetene vi er vant til å høre."
Jeg er innom tråden som en konsekvens av Donalds tale, men det blir ikke mer fra meg nå.
Valget tror jeg blir mye mer spennende enn hva Maga-folket liker å tro.
Til uka trekker Biden seg. Da endrer dynamikken seg fullstendig.
Spørsmålet er om Kamala også stiller sin rolle / naturlige opprykk til disp, og vi ender opp med at toneangivende demokrater peker på Gavin Newson eller Gretchen Whitmer.
Med en av de to sistnevnte, snus hele valget på hodet. Spesielt tror jeg Whitmer, som skarp og sjarmerende dame, vil være giftpille for Donald og Vance. Hun vil kunne ha stor appell til et bredt lag i folket.
Fallhøyden til Donald og Vance er etablert. Selvtilfredsheten stor, og det kan vise seg å være en kardinalfeil av Gop å ha valgt to menn, hvite og med ganske lik velgerappell. Når trenden for oppslutning for Donald blir nedadgående, vil han nok fremstå stadig mer rabiat.
Jeg blir ikke overrasket om demokratene ror i land seieren i november.