Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Mener du at jeg med mitt spørsmål ikke behandler “motparten” som medmennesker??
Når det gjelder Trump og Nato, så håper jeg du har rett. Men når det gjelder Ukraina så har han vel så langt gjort alt han kan for å hindre mer bistand fra USA?

2 Likes

Langt i fra. Han ga tilbud umiddelbart. Det er Biden som sier nei til tilbudet.

Jeg vil omformulere spørsmålet siden trumpistene trolig ikke vil svare konkret:
Synes, dere som støtter Donald, at USA skal stanse/sterkt redusere våpenbistand til Ukraina?

2 Likes

Ja, for Donald klarer å konstruere hele setninger? Med tydelig argumentasjon? Jeg er ikke lege, men hadde en av mine besteforeldre snakket som han, ville jeg vært svært urolig.

3 Likes

Nei. De som bor i USA og skal stemme i valget vil være vanskeligere å overtale. Så lenge de ser en grense uten kontroll har de nok mest fokus på det.

Donald vil kreve at Europa må betale mer. 8g det kommer Europa til å si ja til.

Heldigvis…

Donald argumenterer deg ned i støvlene. Han har nettopp vunnet nominasjonen mot flere andre erfarne politikere med glans. Budskapet hans mottas og forstås høyt og klart over hele USA. Selv om han motarbeides hardt fra flere kanter.

4 Likes

Hvor mangen av mine klarer du og svare på?

Jeg kommer nok aldri til å forstå ditt verdensbilde. Stort sett ser vi to verden totalt motsatt.
Ser dere mener at stort sett alt av main stream media farer kun med løgn, enten det gjelder klima eller politikk. Men tenker dere ikke over at også de kilder dere selv bruker også er en del av media? Hvor går skillet mellom konspirasjon og virkelighet?

3 Likes

Enkelt å løse. Se hele intervjuet eller talen. I stedet for å se oppsummeringen gjort av mediene.

2 Likes

3 fakta:

Aktoratet ville dømme Sam BANKman Fried til 50 års fengsel.

Han fikk halvparten.

Sam donerte store summer til Hillary Clinton.

3 Likes

Det ser ut som sugerøret ned i statskassa var større enn man hadde trodd. Ca 1,7 milliarder dollar urettmessig tilegnet seg av skattebetalernes penger gjennom overfakturering og andre kreative metoder. Tviler på at det noen gang kommer dit at han må betale en eneste dollar, men det er kanskje lov å håpe…

Ca. 2:35 ut i klippet sier Erik Trump at de skal bo gratis, eller til selvkost. Yeah right!

PoliticsVideoChannel on X: “BREAKING: looks like Donald Trump has ‘to pay $1.7 billion to the Federal government’’ https://t.co/0laljbhk32” / X (twitter.comhttps://youtu.be/VuhoA2P9d34?si=_kF1iLg2Uj2yoVPz)

lodging variance requests - DocumentCloud

2 Likes

Jeg har sagt det før, med Biden får du avgjørelser fra Demokratenes rådgivere, og med Trump får du avgjørelser fra Trump. Og jeg tror ikke han selv klarer å forutsi hva han vil si en gang.

I et valg mellom pest og kolera har jeg en liten preferanse for Biden.

9 Likes

Det er helt sant. Tror eg. Han har nok også rådgivere. Men dog også et kritisk syn på hva man blir rådet til. Så blir spennende å se.

Problemet for meg er at eg ikkje stoler på demokratene i det hele tatt lengre,.

Og Trump har hele verdens grunn til å reparere alt som har blitt lagt i grus di siste årene. Den jobben har han overbevist meg om at han ønsker å gjennomføre.

Men det er no opp til hver enkelt å avgjøre, men er redd mangen støtter seg på demokratene av ren frykt. Frykt for hvordan dem gjør mot sine egne…

3 Likes

https://twitter.com/levparnas/status/1773170300965847280

Mye snadder på Lev Parnas sin twitter

1 Like

Venter på oppfølgeren. Hvem er nestemann til å dytte han foran seg under bussen…

Mary L Trump on X: “BREAKING: “In view of the circumstances surrounding Eastman’s misconduct and balancing the aggravation and mitigation, the court recommends that John Eastman be disbarred.” Good. Now do Rudy Giuliani, Sidney Powell, Jenna Ellis, Mike Johnson, and all of the other lawyers who… https://t.co/uW0eNStzHL” / X (twitter.com)

1 Like

Hunter Biden og Bidens påståtte korrupsjon legges grundig død her!

Oversight Committee Democrats on X: “The GOP couldn’t find an impeachable offense, the evidence has been comically distorted and twisted, and now even right-wing media is calling out all the acrobatic contortions and comic evasions. :circus_tent:The GOP impeachment inquiry has been a circus. Time to fold up the tent. https://t.co/bCkMmUI6Wv” / X (twitter.com)

2 Likes

2 Likes

Så de har ikke funnet noen bevis for noen av disse påstandene i riksretthøringene , så du mener påstandene som de ikke har bevis for skal gjentas fordi ?
En påstand som gjentas ofte nok blir sannhet tilslutt for deg ?

5 Likes

Vi får bare vente litt å se tenker eg…

Synes du det oser integritet av den crackhead’en? Det synes ikkje eg.

Nevn en påstand i videoen det ikke finnes bevis for. Nevn en.

2 Likes

Jeg mener det er rimelig klart at det er noen andre som virkelig bestemmer når Trump og Biden er det de klarer å dra opp av hatten. De med størst budsjett vinner, og da vil de som bidrar ha noe igjen for bidraget.

1 Like