Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Vet du alder på datteren?
Vet du omstendighetene?
Vet du rekkefølgen, om Biden dusjet og datteren kom inn?
Vet du om de har et enormt bad med flere dusjer?
Vet du om dette var tilknyttet f. Eks besøk i svømmeanlegg og hun følte seg for gammel til å være der?
Vet du om Biden i det hele tatt hadde noen som helst tanker i retning ønsker av seksuell karakter?
Vet dere om denne kommentaren egentlig er myntet på noe som reelt sett har skjedd? Eller kan det være at Ashleys minne er “forurenset”?

Jeg våger påstanden at du og @anon99889496 egentlig vet fryktelig lite, men i delvis eller fullstendig klartekst hevder at Biden likte å dusje datteren, er pedofil osv.
Helt loco hvordan dere klarer å konkludere i negativ og dømmende retning.

Som sagt, jeg er kan være med på at kommentaren er noe å løfte øyenbrynene på, men det er milevis derfra til å i det hele tatt si at noen er pedofil.
Tenker det er verdt å bite seg merke i den potensielt fornærmedes kommentar :
“Repeatedly, I hear others grossly misinterpret my once-private writings and lob false accusations that defame my character and those of the people I love.”
Og alt tyder, så vidt jeg vet, på at det er et godt forhold mellom de omtalte.

6 Likes

Der omtaler hun alle voldtektsanklagene som var over alt i perioden når dagboka var sensurert av media.

Nylig ble det bekreftet at dagboka er autentisk og dagboka er offentliggjort. Så nå vet alle at det dreide seg om dusjing etc.

Ja jeg vet mye. Ja jeg kan Google. Skal finne det for dere. Vil bare la dere bæsje litt på leggen først.

Poenget med en dagbok er å skrive det ned når minnet er ferskt slik at minnet IKKE senere forurenses… :wink:

Og da mener du Joe Biden står bak det?
Hva med å lytte til det angivelige offeret?
Er hennes ord noe du setter til side? Vet maga-folk og alt-right best hva som faktisk har foregått?
Hva med å gi Ashley Biden fred? Og heller la dette ligge? Hun har åpenbart en bagasje og utfordringer som hun bør få håndtere selv. Det siste hun trenger er at “hele verden” skal vri og vende på hennes motvind i livet.

Påstår mye, vet lite.
Cherry picking av info. Bygger en skyskraper på kvikkleire.

Ja, for denne kommentaren om dusjing mener du ble skrevet da den såkalte dusjingen foregikk?
Synes du det fremstår sånn?

4 Likes

Kan du komme med noe saklig?

Creepy Biden er godt dokumentert. Kan godt linke en video av helten din hvor han tar på barn på en måte som gjør at barna grøsser

Ja jeg har jo dagboka. Tydelig skrevet av en ung person. Rundt 13 år… :thinking:

Du kommer med ekstremt alvorlige påstander.
Sånt kan ikke få bli stående på galt grunnlag.

Som vanlig flytter du fokus når du er trengt opp i et hjørne

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Jeg kjenner jeg blir mektig provosert at du våger stille spørsmålene til meg, og måten du ordlegger deg på.
"Så du mener det er greit at… "
Nei, for meg er det ikke greit at en far dusjer sammen med en tolv år gammel datter. Men det er forskjell på om jenta er tenåring og om jenta er fem år. Det vet vi ikke. Ashley Biden var et barn da dette skjedde. Barn = <0 år ,18 år>.
Hun ble overseksualisert som barn, sammen med kusinen sin. Og hun hadde sex med venner i tidlig alder (skriver hun selv dagboken).

Det der DU som har sagt at hun var tenåring da hun dusjet med far, uten å kunne vise til kilder for dette. I stedet prøver du tilsynelatende å sette meg i et dårlig lys fordi jeg påpeker at informasjon mangler.

Inntil videre er det du som kommer med påstander. Og i stedet for å komme med kilder som underbygger påstandene så spør du meg om hvor mitt morale kompass er.

7 Likes

Dagboka du har vist til lenger opp i saken er skrevet i 2019 mens Ashely Biden jobbet med å overkomme avhengighet. Den er lagt ut på nett blant annet her: Ashley Biden Diary : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive
Hun var 39 år da hun skrev den. Det står datoer på sidene.

3 Likes

https://x.com/RightWingCope/status/1797090854928064613

3 Likes

Greit hadde ikke lagt merke til datoene. Min kilde hadde ikke datoene på. Men skrifta ser ut som en 13 åring kunne skrevet det.

Det er dog ikke merkelig å stille spørsmål til om det er greit om hun er 12. Det er ingen som syns at det er unaturlig at en far dusjer en 5 åring. Heller ikke Ashley er det vel?

Det er også slik at Ashley har fått dagboken tilbake så da kan hun ha lagt til datoer etterpå. Hvorfor er det ulike versjoner av den? Noen med dato og noen uten?

Possession of the diary went like this:

Ashley → Thieves → Project Veritas → FBI → Ashley

Er det hensiktsmessig å la denne tråden bli fullstendig overtatt av konspitullinger? Er det null moderering? Hvor kan voksne diskutere amerikansk politikk uten forstyrrelser fra folk som er fullstendig nede i kaninhullet?

10 Likes

Du er velkommen til å introdusere hvilke temaer du vil, men fra deg kommer det bare klaging på andre skribenter. Har ikke sett ett eneste seriøst innlegg fra deg.

2 Likes

Tråden gir oss eksempler på hva slags mennesker som dominerer blant Trump supportere.
Det er skremmende å se den totale virkelighetsfornektelsen, konspirasjonene og tunnelsynet.

8 Likes

Da jeg gikk inn på denne tråden trodde jeg at dere diskuterte presidentvalget i USA. Men nivået på denne tråden er tydeligvis dratt ned på et såpass nedrig nivå at dette ikke lenger har noe med presidentvalget p gjøre. Men hva kan man forvente om presidentvalget i et land der narsissistiske forbrytere kan få lov å stille til valg som presidentkandidat?

9 Likes

Har du laget grøten får du se å spise den også.

1 Like

Da gir jeg meg på dette temaet. Skulle servere dere noe juicy, men ser det provoserer så mange at jeg ikke vil svare mer på henvendelser her nå.

Det er jo det jeg har gjort i hele dag. Sagt en ting. Deretter fått en haug med spørsmål og kommentarer jeg er bedt om å svare på. Men nå får vi gå til neste tema da.

Vær så god. Ta over tråden med noe saklig da. Husk at tråden handler om Biden og Trump. Ikke meg.

2 Likes

Å insinuere at man er pedofil om man dusjer med sine barn er for meg ganske avskyelig. Hva skal det tjene?

Er man mer pedofil om man dusjer med en femåring eller en som er 7-8-9 år gammel? For barn så vil dette være knyttet opp til hvordan de vennes opp til å dusje alene, og hva de selv føler er naturlig. Mange 10-12 åringer tenker jeg ikke ser på det som unaturlig, i alle fall ikke i Norge.

På samme måten som at tiden før man når puberteten så er det ikke lenger like naturlig å løpe rundt uten underbukse med snoppen dinglende i det fri, og man har ikke det samme ønsket eller krav til privatliv. Det er i alle fall slik jeg husker min inngang til tenårene.

3 Likes

Relatert til sunn debatt, ytringsfrihet og våre demokratiske rettigheter som forfedrene har jobbet for i mange mange år:

Anbefaler “Make democracy great again” på svensk TV4. Går nå ikveld