Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Presidentvalget USA 2024

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Seriøst, Morti. Det tar det ett sekund å faktasjekke disse totalt absurde påstandene dine.

Du er så dypt nede i kaninhullet at det er veldig vanskelig å ta deg seriøst. At man kan ha fornuftige meningsutvekslinger, og enes om å være uenig om politkk er helt supert, og grunnleggende for gode forum som dette. Jeg mener at listen bør ligge høyt mht utestenging fra forum, men alle disse udokumenterte konspirasjonsteoriene dine er utelukkende støy og gjør det umulig med enhver meningsfull diskusjon.

6 Likes
1 Like

1 Like

Uansett hvem som vinner neste valg så kommer landet til å være polarisert.

To gamle hvite menn som ikke er “perfekte”, med familie som også har sine mangler.

Demokratenes oppskrift ser ut til å få ned inflasjon og arbeidsledighet, men blir ikke kvitt det faktum at folk sliter. Folk tror ikke på tallene.

The poll highlighted many misconceptions people have about the economy, including:

  • 55% believe the economy is shrinking, and 56% think the US is experiencing a recession, though the broadest measure of the economy, gross domestic product (GDP), has been growing.
  • 49% believe the S&P 500 stock market index is down for the year, though the index went up about 24% in 2023 and is up more than 12% this year.
  • 49% believe that unemployment is at a 50-year high, though the unemployment rate has been under 4%, a near 50-year low.
3 Likes

Jeg har nettopp dokumentert påstandene mine. Å legge ved en link til Pelosi saken kan jeg også gjøre. Det er du som er nede i kaninhullet. Jeg er tryllekunstneren som drar deg opp.

Grunnen til at jeg aldri noen gang har fått så mye som en advarsel fra pdx er fordi jeg ikke bryter forumreglene. Når du skriver at du ber om utestengelse av meg her på forumet så er DET brudd på forumreglene.

4 Likes

Sterke påstander.
Hvilken alder var det på datteren da de dusjet sammen?

2 Likes

Virkelig krafer. … virkelig??? :rage::japanese_ogre:

Foreldre dusjer med barna sine når de er små. Bader med dem også. Ikke noe galt med dette.

Jenta husker ikke når dette skjedde, annet enn at hun var ung. Og i ettertid synes hun det er rart. Betyr ikke at det var unormalt da det skjedde. Ashley biden er født i 1981. Mye har skjedd i løpet av 40 år.

Morti har kanskje en kilde på hvor han får tenåring fra? Hvis dette stemmer så er det ganske grisete.

5 Likes

Du syns sikkert det er ok selv om Ashley selv skriver at showers with my dad (probably not appropriate).

Det er bare til å google. Jeg har dokumentert alt jeg har sagt i dag. Ut i sola nå.

Virkelig hva?
Det er da ikke alltid noe unormalt at far og datter dusjer sammen.
Vil faktisk tro de fleste fedre har gjort det på et tidspunkt.

@Morti du vrir deg bare unna å stå for dine påstander. Har ikke sett noen referanse til tenåring. Kan du dokumentere det?

7 Likes

Det blir nevnt tidlig tenårene når dette diskuteres i ulike fora og You Tube gjennomganger og radioepisoder av saken. Det kommer også opp når du Googler det. Det så jeg selv før i dag.

Kan lime inn en link i kveld om du ikke klarer det selv. Nå er jeg på stranda.

Hvoforfor må jeg google når DU sier at Biden har dusjet med tenåringsdatteren sin, når kildene du viser til IKKE sier dette?

Ja, jeg lar biten med not appropriate stå igjen. Det er kun Ashley Biden som vet hva hun mente der. I brev til dommeren i denne kriminalsaken skriver A. Biden forøvrig:

After being the victim of a crime in my early twenties, I developed PTSD. The journal that was stolen was part of my efforts to heal. I am a private citizen, targeted only because my father happened to be running to be President. […]
Repeatedly, I hear others grossly misinterpret my once-private writings and lob false accusations that defame my character and those ofthe people I love.

Hun har ikke anmeldt faren sin for dette, og dette var aldri noe som skulle ut i offentligheten. Hun har slitt/sliter psykisk, og har prøvd å skrive ned alle tankene sine for å kunne prosessere dem. Nå må hun i tillegg forholde seg til at media skal tolke hva hun har skrevet til seg selv. Jævlig ufint av media.

5 Likes

I brevet henviser hun til voldtektsanklager som haglet i den tiden. Så det har hun avvist. Jeg har heller aldri hevdet at Joe har voldtatt henne.

Når Silicon Valley og MSM har bestemt vinneren av et valg. På tross av dette valgjukset vinner Trump i meningsmålinger.

This is insane.

I Googled “Trump 2024” to check out Trump’s bitcoin donations page.

I scrolled further than I ever would on Google with no sign of his campaign website.

So I tried “Trump 2024 campaign website” and Joe Biden’s campaign came up first

Trump’s website was 18 results down from Biden’s :exploding_head:

https://x.com/btcgandalf/status/1797168149038534791?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Igjen, kan vi ikke få noe kilder på denne informasjonen da? De lekkede sidene fra dagboken sier ikke noe om at det er en tenåring, og det gjør heller ikke de kildene jeg har funnet om saken. Det er ganske drøye påstander.

Ja, kan du ikke gjøre det? Jeg har sett, men finner bare Youtube-klipp av folk som synser basert på tidligere klipp hvor han er for tett på barn og unge.

4 Likes

Vi vet allerede nå at Donald Trump kommer til å vinne valget.
Bare å stålsette seg

1 Like

Så du mener det er veldig greit om hun skulle vært 12 da eller?

Hun klager også over å bli seksualisert i klesstilen fra hun var veldig ung. Ingen problem med det heller?

Dette er det Ashley Biden selv reagerte på:

being "hyper-sexualized @ a young age." Along with mentions of not liking to visit a certain family’s house, “being sexualized” with a female friend, and “having sex with friends @ a young age,” the author noted taking “showers with my dad (probably not appropriate).”

1 Like