Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pryme (CRC HOLDING B.V) - Småprat

Veldig happy med utviklingen nå. Tikker opp noen prosent hver dag. Opp over 50 prosent fra bunnen. Samtidig er april tradisjonelt en god måned for aksjer.

Ja, nei. Beklager. Det er ikke så interessant for andre, men i mangel av nyheter … det er kursbevegelsene jeg lurer litt på og handlemønsteret som ikke helt passer meg. Selskapet er spennende, men synes vi må få emisjon/nyfinnansiering på bordet før man kan vite hva man skal gjøre.

1 Like

Pryme appoints new CEO - additional information

Dette var nok grunnen til pumpen :man_shrugging: Alltid noen som vet mer enn andre. Anyways……Nå kommer nok emisjonen. Blir satt litt høyere enn hva jeg håpet på, men jeg tar plass.

Pryme B.V. - Contemplated private placement

Der kom den!

1 Like

Endelig!!!

1 Like

Bare å ta plass fremover :partying_face:

1 Like

Vannes ut med like mange aksjer som er i selskapet i dag. Hvis antallet stemmer på Nordnet.

Styret virker ikke grådige med denne strike-prisen (fra info fra Pareto idag): A total of 187,500 share options have been granted to board members, all with a strike price of NOK 51.2.

Opsjonene som Pareto viser til her er vel fra tidligere tildelinger og har ikke noe med pris-settingen nå å gjøre.

Key information relating to the repair issue to be carried out by Pryme B.V.

Pryme B.V. - Private placement of new shares successfully placed

Pryme B.V. - Mandatory notification of trade by primary insider

Plukkes det i dag eller følge 3 dagers og se ann :thinking:

Med så stor utvanning så venter jeg til den går ned mot emisjonskurs :slightly_smiling_face:

Det jeg også ser for meg, så avventer enn så lenge for min del :+1:

1 Like

Henter den til uka!!

1 Like

Spørsmålet er om den faktisk går ned mot emisjonskurs. De hentet 150 millioner. CEO tok 40 millioner og Circular Plastics tok 60 millioner. Tror ikke de kommer til å selge på mange år. Kanskje det står og faller på hvor mange rep. aksjer vi får og hvor mange som vil selge de for en liten gevinst.

1 Like

Merk at det er 6mnd lock up på emiaksjene. De kan ikke selges før tidligst i november:-) Mao blir det ikke noe nedsalg etter utdeling 4.mai.

3 mill rep emi aksjer tror jeg ikke vil gi store utslag i kursen. De fleste vil ikke selge dem da det uansett blir et lite antall per hode.

Jeg mener det er litt naivt å tro at kursen skal ned igjen til kr 10 nå som de har gjennomført en vellykket emisjon der det er 6 mnd lock up på aksjene samt at 2/3 av aksjene er forbeholdt langsiktige eiere.