Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Qben infra AB/ gamle ININ/Elop (QBEN)

Inin Group AS: Qben Infra subsidiaries reach 65% sales rate for launched property projects

Du må ha fylt ut skjemaet til ABG med kontonummer for VPS for utenlandshandel. Hvis du har gjort dette trenger du ikke å foreta deg noe mer.

QBEN INFRA COMPLETES THE ACQUISITION OF SHARES IN ININ GROUP

FIRST DAY OF TRADING IN QBEN INFRA’S SHARES ON NASDAQ FIRST NORTH PREMIER GROWTH MARKET

ININ GROUP AS: Occurrence of Change of Control Event

Da fortsetter ferden videre i Stockholm. Bra omsetning på ath for inin-aksjonærer (ikke elop).

Ble et annet finansielt krumspring enn jeg hadde trodd. :sweat_smile:

– krakk

Du er nå en grei sparringspartner, enten du er positiv eller negativ til et selskap,

1 Like

Sjansene øker for at vi kan få se mer av dette etter hvert som rentene i Sverige kuttes. Vet forresten ikke hvordan man kan endre tagging til ny ticker på slike tråder, det går vel an(?)

QBEN INFRA: FÅR ORDER VÄRD 200 MLN KR

i dag kl. 10:49 ∙ Nyhetsbyrån Direkt

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Q-Ben Infra har via sitt plattformsbolag Q-Ben Construction säkrat ett kontrakt för ett bostadsutvecklingsprojekt i Sundbyberg. Projektet omfattar byggnation av 118 lägenheter och förväntas generera cirka 200 miljoner kronor i försäljningsintäkter för Q-Ben Construction under de kommande 18 månaderna.

Det framgår av ett pressmeddelande. Beställare av projektet är ett svenskt bostadsutvecklingsbolag

ININ Group AS: Subsidiary awarded frame agreement

@pdx hvordan bytter man til QBEN.ST som ticker her?

Btw @Ravioli hvordan var bytteforholdet på aksjer når det gikk fra Inin til QBEN.ST?

0,256 var de tre første desimalene, hvis jeg husker riktig.

Så kurs opp mot Inin blir da 14,5 * 0,256 = 3,71, så en grei oppgang? Var innom 18 rett etter ser jeg.

Tja, pen oppgang første handelsdag, deretter har den seget ned til samme leie som Inin. Er jo heller ingen grunn til at den skal stige så mye pga noteringen i seg selv, når den har vært kjent lenge. Det har kommet to fine kontrakter og innsidekjøp for over 2 mill etter notering uten at det har satt noe fart i kursen.

1 Like

En faktisk kvartalsrapport gjør seg sikkert. Har de sluppet en proforma Q-rapport så man kan se hva man kan forvente?

Bare inin og kvalitetsbygg hver for seg, men det er jo ingen stor sak å legge dem sammen. Men ja, trenger nok noen kvartaler for å overbevise. Går mye i "justerte " proforma-tall. Det kan skremme vekk mange men være en kjøpsmulighet for andre som prøver å dissekere tallene.

1 Like

QBEN INFRA AB: Contemplated new senior unsecured bond issue

Fornuftig og naturlig steg videre etter sammenslåingen, obligasjonen til inin må være en av Europas dårligste , lol . 13 % eller noe sånt. 600 mill blir ca 3 x ebitda det da.

Hvis jeg forstår deg rett, Inin hadde et obligasjonslån på 600 MNOK til 13% rente som du antar vil bli innfridd hvis dette går gjennom?