Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Jeg tror ikke på tilfeldigheter. Bare tenk på alle dem som var med på emi på 70-tallet. La oss håpe vi unngår å gå under støtten du nevner.

Føler det var en annen tid. De fleste grønne vekstselskaper har droppet 30-60% siden da pga makroforhold. Skal qfuel opp dit igjen må alt være på stell.

Får ikke noe gratis nå, som du sier. QFUEL er også ekstra under lupen gr. Brutte løfter

1 Like

Nytt innsidekjøp, og top 20 fortsetter å øke.


1 Like

Som forventetet.

https://newsweb.oslobors.no/message/537607

1 Like

Som perler på en snor. Blir spennende å se topp 20 om noen dager

Det er jo mikroskopiske mengder aksjer som kjøpes av innsidere sammenlignet med salget til Bøhn av 900.000 aksjer og strategisk direktør som solgte alle de 300.000 aksjene sine på 70 kr, ingen av de som fyller på nå…
Lukter svidd lang vei her synes jeg…

2 Likes

Rart at Bøhn ikke kjøper mer.

1 Like

Regner ikke med noen her mistenkte støttekjøp.

Han er med i opsjonsprogrammet hvor han har mulighet til å kjøpe aksjer for 6kr stk. Han kommer med andre ord ikke til å kjøpe over børs.

Jeg var ironisk…

Må ikke opsjons handel også meldes?..

Det er vel forøvrig flere av innsiderne som kjøpte nå som også har opsjoner.

Opsjonshandel må meldes, men opsjoner kjøpes stort sett på samme tidspunkt som når de selges. Frem til nå har de bare utsatt sine frister for sine egne opsjoner, slik at opsjonene ikke utgår på dato, og fyller i tillegg på med ytterligere opsjoner i tillegg til de gamle.

Ledelsen i Quantafuel har misten all min tillit.

Notification of trade

Der kom den…

Spesielt. Dem gjør vel det som er mulig nå for å løfte kursen.

1 Like

Eller at de anser dette som en veldig god pris mtp det som kommer fremover. De er jo der de var prismessig før ekspansjonsplaner i Kr.sund, Esbjerg og videre avtale med BASF.

Disclaimer: har ikke aksjer pdd i Qfuel.

1 Like

Er jo ca 1 prosent av pengene han fikk for salget i september han nå putter tilbake…
Han solgte vel ca 900.000 aksjer på 70 kr og kjøper nå 20.000 aksjer på 33…
Hadde blitt imponert over kjøp av 2 millioner aksjer…