Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

har du tatt en post her @holmes ?

Den ligger ganske greit med støtte rundt 30kr ish her. Veldig spent på utvikling videre, sinnsykt negativt sentiment for aksjen for øyeblikket. Fristende å ta et bet

1 Like

Den ligger å vaker. Men etter alt rotet som har vært med brutte lovnader, Bøhns plutselige utgang og ingen ny ceo kan det tenkes at troverdigheten er kraftig svekket. Er aksjonær selv, men forventer ikke noen kursbevegelse oppover før poc er børsmeldt. Det er mye bra med ideen og konseptet, men operasjonaliseringen av dette er mangelfull - således er jeg også avventende til ytterligere aksjekjøp.

Det er svært lite som skal til for at kursen går «sky high» på kort tid. Det samme gjelder dessverre også eventuell nedgang.

2 Likes

@Konamixx var jo ganske frempå og hevdet at dette ville ta tid. Irriterende nok. Han fikk rett :wink:

1 Like

Ja, en spekulativ post med SL :wink:

2 Likes

Denne poppet opp på linkedin.

2 Likes

Har vi nådd bunnen nå?
Lite nytt for tiden.

1 Like

Det er vel dette som ligger til grunn for kursbevegelsen…

Cut your losses - short

+2,46% i dag står det, må være noe teknisk feil :upside_down_face:

1 Like

Vet ikke helt hva som skjer her i dag, men jeg liker det :grin:

1 Like

Teknisk oppgang eller noen som spekulerer i “ground breaking” børsmeldig ca. klokken 1530-45.

2 Likes

Det er flott og vel, men blir det penger i kassen av dette eller et langsiktig pengesluk?

Jeg registeret at QFUEL posisjonerer seg. Nesten uavhengig hvilken regjering som blir valgt kan vi forvente robuste økonomiske rammer for grønt.

Hard hard straffing nå.

Bare seks børsdager igjen til kvartalsrapport. Holde godt på aksjene og håpe på gode nyheter der :pray:

1 Like

Tror ikke det er så mye gode nyheter. Blir som q rapport i biotech. Hvor mye penger på bok etc

Har holdt QFUEL i litt over ett år nå og begynner å miste trua. Har ikke store forhåpninger. Med det vil selv en marginal positiv melding være positiv

1 Like

Bra trykk i dag. Kan det ha lekket info om gode nyheter på rapporten til tirsdag🤔

1 Like

Da burde den var offentlig?
3 reaktoerer i nesten drift? :frowning:

Litt sykt at det er nesten 1 år siden de kom ut med første melding om at produkter kommer ut av fabrikken.
Samme dagen henter de 700 mill på 70 kr, og nå er man snart i mål?

Jobber de med 3 reaktorer nå? Er vel drift av 2 reaktorer i 7 dager som er POC.

Er spent på om de er rammet av råvare mangelen som herjer nå, skulle vel bygge om en del på Skive i sommer…

Mangel på plast mener du :joy::joy:

Neida, bare tuller. Du tenker på deler/utstyr

Skal ikke si 100% men mener nå at de har kommet lengre enn 2 reaktorer. Det håper jeg nå for deres del.

Men de hadde garantert informert om fremdrift om d var verd å melde.

1 Like