Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

:joy: har vel nok plast som venter på de ja… mulig de har sikret seg nok materialer til ombygging og utprøving av anlegg, men vært borti selskap som er vesentlig forsinket pga mangel på div fabrikk stæsj…

Hadde vel kommet med melding straks hvis linje 1 og 2 er i rute ja, sikkert lettere å skaffe seg ny CEO da

Quantafuel ASA | Invitation to Q2 2021 webcast

Lov å håpe på nyheter om at en ny sjef er plass :pray:

Tok en gambel på at de lander ny ceo eller poc før tirsdag😅

2 Likes

Blir spennende med oppdatering. :blush::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Like

Quantafuel Webcast Q2 2021 (royalcast.com)

Tok visst også et lodd i siste time av dagens handel… :crossed_fingers::crossed_fingers:

Føler det er like god sjanse for gode nyheter som at det ikke er noe nytt å melde.

Men det har vert stille en stund nå.

Vi har jo:
Nye fabrikken
Ålesund/replast
Skive
Geminor
Og litt her og der sikkert. Ny CEO?

Ålesund?

Mente Kr.sund

POC- around year-end and thereafter full production capability.

Mente de skulle bygge om i sommer, og nå er det plutselig i Q4, eller kanskje ny ombygging? fint hvis de utdyper litt mer om hvorfor på presentasjonen, mulig det er mangel på utstyr/komponenter…

Har litt å jobbe med på guiding fronten fortsatt, kjipt.

Edit: ny ombygging til ca 30 mill.

1 Like

Mye svada i den rapporten, men spoler man fram 2-3 år kan det bli bra

Tror nok allerede 2022 kan bli bra her, HVIS de holder seg i rute på ny guiding

1 Like

Enig med deg HAN. Jeg var i grunn positiv i dag til det QF kom med på presentasjonen.
De virker å ha lært litt prosessen både på fabrikken og InvestorR biten.

Så hadde ikke trodd de skulle falle så mye på dagens info.
Hadde Skive vert ferdig så hadde jo vi visste det før Q2…

Men blir gøy med børsmeldinger på Skive & Replast.

1 Like

Det skuffer jo at full drift blir først i 2022, og de kunne ikke garantere at ombyggingen løser alt hørte jeg, så er nok flere som ønsker å sitte på benken en periode nå kanskje.
Hva venter du av Replast mld Tollis? Prosjektet i Kristiansund du tenker på?

Stemmer - https://www.replast.no/
Synes de sa at de har god fremdrift her også med kombinert kjemisk + mekanisk.

Men bommer de på denne runden også (skive), da blir det trist her (med kursen).

Kort plan kunne være å håpe på et hopp, så hoppe ut og rett og slett vente til POC og hoppe på den kursen man får og ferdig med den. Derfra burde det jo kunne gå stødig opp…

2 Likes

Tryggere på benken føler jeg, kan nok gå en del lavere, særlig hvis børs korrigerer fra ATH ila høsten. Venter nok til POC mld evt godt nytt fra Kristiansund

Tryggere å være inne føler jeg. Når melding om poc kommer, vil denne kunne eksplodere og det vil bli travelt med å komme seg inn uten å gå glipp av en betydelig gevinst💥

1 Like

Quantafuel confirms Skive timeline towards full production capability

Linkedin post fra selskapet
https://lnkd.in/d4rx_8fQ

Vil nok kunne ta av seriøst på den melding ja, men kommer jo ikke på en stund enda. Hvis ombyggingen i Q4 ikke gjør susen så blir dette bare en ny skuffelse og nedtur, orker ikke det kjenner jeg.
Blir spennende å se om bunnen er nådd for denne gangen, tror den nok kan komme vesentlig nærmere 20 blank på en rød høst dag, men dras vel sikkert opp på tro og håp om glad melding igjen når POC deadline nærmer seg, evt så gir Kristiansund nyheter den et løft før det, og da kan det bli kjipt å være benk varmer…