Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Det skjedde ja…

Melding om ny CEO er trolig nært forestående :wink:

Dette er vel innsideinfo, så da hadde ikke insider handlet om han visste det var nært forestående…

hva baserer du det på?

Dette er kun spekulasjoner fra min side, les: “trolig”. Men Herr Spieler er nr 2 i styret, og han vet nok hva som skjer rundt ansettelen av ny CEO pt. Personlig tenker jeg at melding om ny CEO kommer innen utgangen av kommende uke.

Ser forøvrig herr Bøhn og Spieler er igang med et nytt prosjekt.
image

Dratt med seg Vitol denne runden og.

Tipper dette skal børsnoteres ila 2022

1 Like

Da har vel et nytt støttenivå gjort seg gjeldene i dag.

Og med KB Invest som største eier så havner vel, eller er vel, Herr Bøhn i styret eller som CEO her :wink:

Tidligere analytiker på Quantafuel hos SB1M Jonas Meyer er CEO i selskapet, mens Oscar Spieler er styreleder. Bøhn har ingen ledende posisjon ifølge proff.no

Jeg har veldig lite tro på dette. Ihvertfall for Jelsa lokasjonen har det handlet om å få tak i billige arealer og god kai uten tanke på krafttilgang. Pri 1 ved etablering av kraftkrevende industri er å ligge nær et av knutepunktene i nettet, alt annet kommer etterpå. Når de bommer så fundamentalt så avskriver jeg hele greia.

1 Like

Quantafuel ASA | Share issue under option program

Quantafuel ASA | Company presentation



Hva tror dere?

3-5 dager produksjon med høy last på hver linje i Skive, oppgraderinger Q4 som de virker veldig positive til at vil sikre stabil produksjon…

Esbjerg “Proceeding according to plan”, skal ha kapasitet som er 7 ganger Skive!
Litt usikker på ordbruken på siste, “good interest” høres middels bra ut.
“Evaluating potential partners for sorting plant - good interest”

Forøvrig også flere prosjekter i '23-'24!

1 Like

Ingenting nytt her. Ting tar tid og de virker som alltid positive til at det skal løse seg.
Spørsmålet er hva skjer om det dukker opp “unkown” problemer når de har skiftet delen/deler som er planlagt i q4.
Får man da evt. nye utsettelser? -Mange har vel funnet bedre plasser å finne avkastning for sine penger mens man venter på: POC.

Annet spørsmål er vel: hvor lang nedetid er etter at de har produsert i 3-5 dager?!

Koker vel ned til om man stoler på BASF, og den informasjonen som selskapet sender ut til markedet (Har ingen grunnlag for å ikke gjøre det).

2 Likes

Ser at de trenger noe kraftigere skyts for å overbevise alle som har mistet tiltroen ja :wink:

Quantafuel ASA | New share capital registered

Quantafuel ASA | Company presentation

Betydelig kursøkning i dag - mesteparten av stigningen foregikk før BM.
Hva var det med BM som var nytt spør jeg?

Kan ikke se noe nytt der, kanskje noen tror de har noe nyheter?
I så fall burde jeg selge det lille jeg har igjen nå :slight_smile: for de faller ofte tilbake på slike dager…

Virker som de pauset handel.

Det er ikke stor volum heller.

Skulle det komme oppdatering fra Kristiansund innen Q3? Mulig noen tror det kommer nyheter snart.
Irriterende at den stikker avgårde så mye, kean på inngang her, men ikke uten grunn