Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Det er vel ikke spørsmål om denne smeller opp, men når. Kun to mnd igjen til jul. Innen da ser jeg for meg et helt annet kursnivå :rocket:

2 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967

Think investments økte short posisjonen med nesten 240t aksjer på fredag👻

2 Likes

Interessant tidspunkt for plasseringen av denne short-posisjonen. Ja, sett i relasjon til kommende “Q3 Report” (se bildet nedenfor). Er nå ikke så sikker på at THINK INVESTMENTS LP vil komme ut av denne posisjonen med stor gevinst :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Skal ikke mye til før kursen rakner ganske så kraftig med tanke på rådende tillit. Men liten tvil om at det er et binært bet som kan gå i begge retninger.

1 Like

Det er sikkert et bra tidspunkt å shorte quantafuel før tall slipp. Det har falt mye på alle finansielle rapporter så lenge jeg kan huske.

Kanskje er det gått opp en gang eller noe siden september 2019. Men i sin helhet tjener de ikke penger enda.

Eneste som vil løfte kursen er poc og inntekter.
Tror ikke det kommer noe spennende denne runden heller.

Tenker at gode nyheter er meldepliktig, derfor kommer det som egen melding ikke Q3 tall for 2021….

Så tenker en short posisjon nå ikke er det dummeste. Men igjen, vi venter på POC for skive, det kan komme noe fra fabrikken i Ålesund eller Kristiansund jeg blander de stedene. Tidligere replast.

Jeg har en liten post igjen. Kanskje på tide å selge før kvartalstall :man_shrugging::man_shrugging:

På lang (1-2 år) sikt har jeg god tro på QF. Men på kort sikt (3-6 mnd) er jeg ikke så sikker.

4 Likes

Frist 9.nov på 3 stillinger.
Det kan gi en viss indikasjon da :slight_smile:

La oss håpe :crossed_fingers:

2 Likes

Mener den gikk fra lavt 30 tallet til ca 45 kr i ukene etter q1 rapporten i år.
Er nok ikke umulig at den får vind i seilene hvis de melder stabil fremgang i Skive, men blir nok neppe en megatrigger her før evt POC i desember/januar.
De nærmer seg vel forøvrig oppstart av den mekaniske resirkuleringen i Kristiansund, men den kjemiske resirkuleringen leste jeg foreløpig er i et veldig tidlig stadium, og det er vel den som er mest interessant…

1 Like

Muy interesante

1 Like

Her vil det vel smelle uavhengig av det tekniske, så fort det meldes om POC.

1 Like

Det henger ofte sammen

1 Like

Er det en FOMO opp mot Q3 den 11. november vi ser i dag?

Må heller være innsetelsen av ny direktør 1 nov

Veldig bra dag :clap:

Er nok FOMO før: 1. nov (ny CEO starter da), 11. nov (Q3-report) og/eller 31.12 (slutten på Q4 og ombygging/retrofit-en skal være ferdig) :wink:

Masse triggere fremover mao.

2 Likes

Quantafuel ASA | Award of share options

Litt volum nå så :rocket:

Og første store volum-test blir kommende uke, “11 nov - Kvartalsrapport - Q3” :wink:

1 Like