Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Ifølge Quantafuel er det snakk om et stort energiselskap og et av verdens største investeringsselskap (dn investor)

2 Likes

Spent på hvordan shortsen håndterer denne.

Trodde POC ville komme først, men dette er jo like godt. POC’en kommer!

2 Likes

Innser at jeg må ta på meg joggeskoene og løpe etter kursen for å kjøpe meg inn igjen. Kan bli en lang joggetur ut året :chart_with_upwards_trend::clap::clap:

Tipper Spania, men partner og investor har jeg ingen magefølelse på. 1 uke :+1: Repsol?

1 Like

Dette er jo fantastisk !! :slight_smile:
Nå må da shorte gutta begynne å skjønne alvoret å ro seg i land.
Veldig spent på hvilken ny region det er snakk om. :thinking:
Tipper vi lander over 30 i dag. :rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

Her er det fort å bli stående igjen på perrongen når toget går. :neutral_face:
under 2 uker igjen av november hvor modifikasjonene på skive er ferdige å oppkjøring mot POC kommer.
De beste forutsetningene for å oppnå POC vil selvfølgelig være i starten når anlegget er helt rent. Forventer POC ila midten av desember :slight_smile:
Denne nyheten pluss POC triggeren som ligger close pluss selskapet er shortet med over en ukes omsetning kan resultere i en kraftig rekyl oppover. :smiley:
Da kan det fort bli dyrt å springe etter. :rocket:

1 Like

Ser ut som tiden for lekkasjer er forbi også. I hvert fall ingen bevegelser i forkant som indikerer det denne gangen

2 Likes

Jeg tipper at “et stort energiselskap” er EQUINOR :wink: Jfr tidligere børsmeldinger (det var vel i 2020) så har det vært en link mellom QFUEL og EQNR. I tillegg så har den nye CEO-en arbeidet i EQNR. Dette blir spennende :slight_smile:

3 Likes

Lekkasjene sluttet med Bøhn. Mulig det er noe av forklaringen på hvorfor han er ute.

1 Like

Kan fort være snakk om USA. Mener noe ble nevnt om Texas en gang, men mulig det bare var et eksempel på markedspotensial.

Short squeeze :pray: :rocket:

1 Like

Fantastisk avslutning.

1 Like

Spent på hvor mye muskler vs fornuft shorterne har nå.
Tror det blir dyrt for de å holde den rundt short nivåene frem til avklaring POC nå.

1 Like

Linken mellom Quantafuel og Equinor ble nok betydelig sterkere etter tidligere vice president for Equinors landanlegg ble CEO for Quantafuel :slight_smile:
Lars Rosenløv har garrantert et kjempe kontakt nett inn mot ledelsesnivå i Equinor :slight_smile:
Om ikke denne børsmeldingen omhandler Equinor, tror jeg samarbeid med Equinor vil komme en eller annen gang.

3 Likes

Spennende :hugs::hugs: håper shorterne shorter mer :metal:

Enig i at Equinor linken kan bli en realitet i fremtiden.
Norske selskaper bør tenke på hverandre i partnerskapsammenhenger rett og slett på grunn av all verdiskapning som skjer i norske selskaper gagner til syvend og sist alle i Norge :+1:
Hvis Equinor ønsker å ta del i denne bransjen vil Quantafuel være det soleklare valget :+1:

2 Likes

Må bare få knust motstanden på 30 nå :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:

1 Like

Shorterne jobber på, ser det ligger en rekke poster på kjøp på 3000 aksjer også…

De har vell ikke noe valg annet enn å kjempe mot så mye som mulig :rofl:
De skjønner det blir dyrt om de skal begynne å dekke inn.
Glad jeg ikke sitter med en slik posisjon :cold_face:

1 Like

Oppe på 30 tallet nå og “bare” omsatt 300 tusen aksjer, kan nok gå mye høyere hvis det skal kjøpes et par millioner aksjer her

2 Likes

Holder vi 30 tallet i dag så vil jeg påstå at aksjen har gått over i en stigende trend :muscle:

2 Likes

Det saboteres fært her nå, shorterne fyller ordre boken med kjøp på en rekke poster på 3000 aksjer som deretter fjernes raskt før den bankes ned, var innom lavt 29 her noen sekunder, barnslig ass…

1 Like