Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Det vil jo være en begrenset periode de greier å kjempe i mot :thinking:
Forstår ikke tankegangen, er jo rimelig nytteløst når det er fundamentale gode nyheter som drar opp.
Lukker vi høyt i dag får man sikkert noen tekniskanalyse kjøpssignaler som TA folkene kaster seg på. :slight_smile:
Shorte gutta har større cojonas enn jeg trodde.

Tullemelding!!

3 Likes

Eller en melding som begrenser muligheten til å handle på innsideinfo.

2 Likes

En melding om en kommende intensjonsavtale var noe nytt ja, men veldig bra at selskapet informerer markedet så tidlig som mulig synes jeg.
Shorterne har hatt for mye makt over kursen her og en kan miste motet av sånt fjas. Ble plutselig ikke like lenge igjen til jul nå…

Det er dere som overfokuserer på shorting som gir de som shorter mer makt over kursen enn de egentlig fortjener.
Jeg vil tro at det meste av det som blir kalt shorting er HFT-handel og aksjonærer som selger aksjer

1 Like

Quantafuel: Announced this morning that it is close to signing a MoU with a ‘’large energy company and one of the worlds largest investment companies’’ for a potential establishment of plastic recycling plans, i.e. similar to Skive plant with 100.000 tonnes annual capacity I assume. Formal signing expected in a couple of weeks, but preparations of licenses/applications made an early disclosure necessary. This is a new region for Quantafuel, hence outside Europe and with new partners. Could be the U.S., Asia or Middle-East. I see several positives behind the announcements 1) Happens despite Skive not fully operational 2) Partnerships limits capital requirement and is a stamp of approval of the technology 3) Is on top of their roll-out plan 4) A new region with new partners. A typical plant (as I described above) has a NPV of NOK 10-11 per share assuming 51% ownership in our model!

3 Likes

Jeg synes dette er en ryddig måte å gjøre det på !
Fjerner alle muligheter for lekkasje før endelig signering, samt åpner det vell opp for innsidekjøp nå som nyheten er kjent ? :thinking:

1 Like

Jeg mener jeg kaller en spade for en spade her. Vi får se hva som skjer fremover. Vil shorten fortsatt øke osv, spennende!

1 Like

Hvem sin oppdatering er det?

ABG :slight_smile:

2 Likes

Helt riktig med melding her @zappa66

image

Og historien viser at det de frykter i høyeste grad er reelt!

2 Likes

Ser jo at AEGA har gjort dette mange ganger ifb sine oppkjøp. Helt ryddig. Skaper flere “triggere” også for de som er i aksjen :slight_smile:

3 Likes

Ser think investments økte shorten med ca 230 tusen aksjer i går, litt uheldig med timingen der… blir spennende å se til uken om noen har økt i dag.

2 Likes

Yoloer alt på denne nå. Shorterne skal få steke i eget fett!
:rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

Shorterligaen er nesten 22 millioner i minus på dagens kurs

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=QUANTAFUEL&land=norway

26 millioner :grin: :fire:

1 Like

Håper på knallmelding nå… Tenk om det er softbank og chevron…

2 Likes

D gosser meg så jævlig at shorterene taper penger,skulle nesten kjøpt en sjampis å spretta den;-)

2 Likes

Blir mye mer enn 26 mill om POC kommer ut før short er over. :slight_smile:

3 Likes

Har de en twitter konto?