Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

https://www.google.com/search?q=quantafuel+twitter&oq=quantafuel+twitter&aqs=chrome..69i57.3576j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Shorterne. Latskap å spørre andre skal undersøke selv;)

1 Like

Utrolig sterk på en rød makro dag.
Shorten ser ikke ut til å være økt foreløpig… men ligger en rekke ordre på 3000 til salgs litt oppover i ordreboken så ønsker vel kanskje å holde selgere på lavt 30 tallet.
Ser det er solid press nedover i NEL , og Helikon mm er short der også, kanskje fokus der foreløpig ?..

1 Like

Spennende lesning, ikke direkte om Qfuel, men bør være positivt for de også. Er vel Pryme som har deal med Shell…
Equinor osv er nok ikke fremmed for tanken om mer pyrolyse av plast vs oljeutvinning

Jeg tror QF slutter opp i dag :slight_smile:

(de klarer seg svært bra på en så rød dag)

1 Like

Spent på om shorterne pusher ned siste halvtimen…

1 Like

Ser Helikon økte shorten i går med ca 470 t aksjer, har de noe igjen å selge etter gårsdagen mon tro…, bør smelle ned snart da…

-nesten litt patetisk sluttspurt ned, at de gidder… de har nok ikke mye tørt krutt igjen hvis det er shorterne som slo til nå, den hadde jo kommet rett opp igjen hvis det stuntet kom kl 14 tipper jeg.

-Flott avslutning på en rød dag, trodde vi fort skulle ned på 20 tallet igjen

Fikk visst noen til av desperate shortere på 29 kr :kissing_heart:

Shorterene får som vanlig drahjelp av Finansavisen. De har som jobb å skrive negativt vinklede artikler om Quantafuel. Men at Bøhn har lempet ut aksjer for 20 millioner er jo ikke positivt på kort sikt.

1 Like

Bøhn er vell ikke som innsidere å regne er han det ?
Skal ikke dette børsmeldes om han er ?
Ser DN bruker ordet insider, men vet ikke om det stemmer:

2 Likes

Ville det ikke blitt børsmeldt om at han selger ned, eller er han ikke insider lengre?

Edit: - har han slutta helt?

Jeg er ikke lenger en del av selskapet. Det er en del nye prosjekter jeg skal investere i, og jeg skal betale noe skatt. Jeg er først og fremst en entrepreneur og ikke en investor, sier Kjetil Bøhn

Det er nå reelt å trenge penger til nye ting, og spesielt skatt, han solgte jo unna for endel penger i 2020.

1 Like

DN har endret headingen nå.

3 Likes

Så fin han var på det da “entrepreneur” :rofl: antreprennør

3 Likes

Skal ikke se bort fra at KB, eller KB Management, har lånt ut en del av sine aksjer til “short-erne”. Og det er bakgrunnen for at bevegelsene er som de er på aksjonærlisten :wink:

Han har bekreftet at han har solgt 700000 aksjer til finansavisen.

1 Like

Huff, så ikke den komme, men han trenger jo kanskje naturlig nok penger til skatt etter salg av aksjer for 70 mill i fjor osv. Han har jo også et hydrogen prosjekt på gang.
Har jo fortsatt rikelig med aksjer, så skal vel kanskje lempe ut mer ved neste nyhet da🤔
Han er jo ikke insider lenger så får følge med på aksjonær listen fremover hvis man ønsker å fange opp slikt. Sur dupp det her

1 Like

Hadde vært verre om det var fra nåværende ledelse. Personlig er jeg ikke en døyt bekymret for kursen, svinger seg oppover :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

28 støtten holdt godt :raised_hands:

2 Likes