Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Ser The Bank of New york har økt vesentlig siste uken, har nesten 1 million aksjer nå.
Bøhn ned og amerikanere opp bør vel være greit det. Tyder kanskje på at det skal skje noe spennende i USA snart?!

1 Like

Hvis jeg styrte en stor bedrift som skulle gjøre en banebrytende kontrakt med en børsnotert miniputt ville jeg tenkt på å kjøpe meg inn i miniputten før avtale. Ville det vært ulovlig?

Vet ikke, men leste at JP Morgan har totalt ca 9 mill aksjer via 2 konti nå, og det har visst økt mye der siste mnd…

Noen som har oversikt over aksjonærlistere å se kan se hvor mye Tvenge, Lars Nilsen, Kristian Falnes og Aasulv Tveitereid har ?
Hvorfor skriver ikke FA om at Tveiterud er inne i Quantafuel, de er jo veldig opptatte av å skrive om alt annet han gjør :thinking:

2 Likes

Bøhn selger 300k

Bøhn selger aksjer for han trenger penger !
Jeg skal ikke spekulerer for mye i hans privat økonomi, men det er ikke veldig vanskelig å se at han har brukt mye penger siden salget i fjor.
Han sa jo til FA at han var nedtynget i gjeld og hadde ikke hus når han solgte Quant aksjene på 70 kroner i fjor.
Han fikk ca 65 millioner.
Han kjøpte seg en villa til 43 millioner og var med i emisjonen på Kyoto Group til 400 mill hvor han eier 5,3 % + han har kjøpt seg inn i Gen2Energy med 20%.
Også kommer jo skatt på salget av aksjene.
Har ikke gjort noe research men dette er bare ting jeg har lest om i FA.
Bøhn selger ikke for at han vet at om ting med selskapet, han selger for han trenger penger nå!

2 Likes

Det er inkludert i de ca 700t aksjene Bøhn solgte som det ble skrevet om i går, ca 450 t fredag og 299 t mandag, er noen dagers forsinkelse i liste fra VPS konto

Slik jeg leser det er det vell bare for fornybarenergi ? :thinking:

1 Like

Bøhn får selge så mye han vil, men jeg selger ikke en aksje her nede

Vil tro gen2 snart skal ut i kapitalmarkedet igjen. Mulig han skal forsvare posisjonen sin der.

1 Like

Fet villa da, 43 mill! Greit med et par mill til strømregning også da

Disse salgene er bare støy, snart er det glemt og kursen 40 kr tipper jeg

1 Like

Enig, virker som det bare handler om fornybar energi/elektrisitet ja, gikk litt fort når jeg skumleste

1 Like

Ser Qfuel skal holde presentasjon på Bank Of America konferanse 2 desember, de har nesten 1 million aksjer, mange av de er kjøpt den siste uken jamfør VPS handels liste

Over the next period, Quantafuel will also present at the following conferences:
Nordea Innovation Seminar, 25 November - CCO Dr Christian Lach
Bank Of America Materials & Infrastructure Conference, 2 December - CEO Lars Rosenlov and CCO Dr Christian Lach

https://newsweb.oslobors.no/message/547666

2 Likes

Shit som det smalt i dag, men godt fornøyd med ukeslutt her.
Kom seg over 28 igjen til tross for short maset, salgene til Bøhn, ny corona virus variant og påfølgende børsras verden over.
Tiårs renten på amerikanske stasobligasjoner faller solid, så kan jo håpe at dette tyder på at renten ikke går i taket med det første, noe som kanskje vil gjøre Quantafuel og andre vekstselskaper litt mer populære?!

1 Like

Quantafuel ASA | Share issue under option program

Kommer vel mld i morgen da🤭

1 Like

Krysse fingra :crossed_fingers:t2:

1 Like

Quantafuel ASA | New share capital registered

Production started at Quantafuel’s new recycling line in Kristiansund

4 Likes