Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Har du lest posten du postet bildet av?
Opprettet 07.11.2019???

Det er vel ikke kommet så mye nytt siden sist presentasjon linket til over her.
Her nevnte Bøhn at vi kom til å tippe over til juli før oppstart av fabrikken.
Det avhenger vel av om kineserne er på plass?


Er det noen som har en logisk forklaring på hvorfor Kjetil Bøhn selger 7500 aksjer nå i stedet for å vente noen uker til produksjonen er i gang?

Trenger vel litt feriepenger. Med 456k igjen, og opsjon på ytterligere 60k skulle det bare mangle at han ikke tar ut litt nå og da.

Det er også bestyrelsesformanden der køber hans aktier, så jeg ser det som “no news”.

1 Like

Sikkert noen som greier å tolke det negativt at ceo selger 1.6% av aksjene sine🙉

Jeg ser ikke negativt på det, mente bare at timingen kunne vært bedre. Tenker det muligens kan være en intern avtale😊

Ja, det kan likesågodt være en bull-nyhet. Styreforman får kjøpt sin del nå, rett før oppstart. CEO reduserer med 1,6 %, styreforman øker med 4 % i en intern handel.

Mente at deler av markedet generelt sikkert kunne tolket dette negativt🙂

1 Like

Snilt av Bøhn, er vel verdt det dobbelte når fabrikken åpner. Litt redd det ikke blir åpning med det første da, men blir jo bare synsing.

Markedet tok det jo fint, hadde vel blitt mer styr hvis handelen ikke hadde vært mellom interne. Greit med en god million eller to i feriepenger da, fet Norges ferie det😀

Hva er siste update ang. åpning av fabrikken?

Siste oppdatering er vell oppstart i juli :slight_smile:

1 Like

Minus 90 %? Hva skjer her?? Er det en splitt jeg ikke fikk med meg :confused:

24kroner aksjen nå, hva skjer??

Splitt 1-10, ta det rolig :wink:


Aksjeslpitt 1 gammel aksje ble til 10 nye

2 Likes

God dag :blush: vet du om de har redusert arbeids kapasitet pga sommerferie på fabrikken nå? Kineserne bør vel ha kommet ut av evt karantene nå… spennende!!

1 Like

Jeg har ikke kørt til Skive i over en uge. Er på ferie og venter på nyheden om opstart af fabrikken. :blush:

God ferie😊 kommer vel en pressemelding snarlig

1 Like