Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Husk at det har vært en 1:10 splitt på veien siden det innlegget da :wink:

2 Likes

Quantafuel ASA | New share capital registered

Fra 22. mars

2 Likes

Orla med ny kommentar idag
QF

1 Like

POC er nært forestående​:crossed_fingers::partying_face:

1 Like

JADA

6 Likes

Dette er startskuddet på et industrieventyr! Nå er det bare å posisjonere seg!

2 Likes

Herlig, hadde ikke trodd vi skulle se den i mars! Bra jobbet

1 Like

Denne var god. Må innrømme at jeg er litt rusten på caset, selv om jeg fortsatt er inne med en liten post.

Denne er fra 2020, og det har vel skjedd en del siden da.
image

Fra februarpresentasjonen ser det slik ut:

Hva skjedde med Antwerpen?

1 Like

Vet ikke hva som skjer med fabrikkene i Tyskland. Må finne ut av det!

Slik jeg har forstått det kan de komme med FID fra Esbjerg nå? må vel ikke vente på at de finjusterer skive fabrikken til 20 t tonn årlig?

Ble for sein på avtrekkeren her pga potensial i andre aksjer…måtte krype til korset etter 25% oppgang…Short som prøver å dekke inn på 21? Denne skal godt over emikurs raskt er min spådom.

Fid Esbjerg bør være rett rundt hjørne nå ja.

1 Like

Er jo litt spesielt at det ligger selgere på 21/22 kr nå, men er vel sikkert en del tradere som har vært med fra 14 kr samt kanskje shortere som har økt osv… Den var oppe i 36 kr i påvente av POC for noen mnd siden, men markedet har jo tydeligvis blitt skremt av forsinkelsene. Kursmålene er jo fra 42 kr og oppover før POC, bortsett fra Nordea som har 13 kr! Spent på å se hva Nordea sier om dagens mld, de er de eneste som ikke har uttalt seg iflg oppdatering fra Fit investments.

Tror det er litt gevinstsikring. Rakettpotesialet er der, og jeg tror vi skal høyt opp før pendelen snur igjen for gapclose. Det som faller fort, stiger fort igjen…

Tp 28 kr denne uka.

Triggermessig Esbjerg melding neste ut? Var det her de tok over all finansiering selv, eller var det ene lokaliteten i Nederland?

Normalt å se gevinstsikring nå. Kjappe 20-30% for enkelte.

Har vel ikke kommet melding om denne ennå:

Esbjerg går vel sin gang ja:

Men det er mulig short får dekket seg på neste emi. POC er vel startskudd for en del kapitalkrevende utrulling.

1 Like

Short sitter ikke stille i båten nå. Jobber godt for å komme seg ut. De fleste shorterne har vel fortsatt grei gevinst her.

Tror de fleste shortene ble satt på 25 + ja, men think investments kjørte på hardt på 15 tallet…

Tipper vi får en parabolsk utvikling intradag pga short som holder den nede.

Dette har vært ventet i 2 år…etter gjentatte skuffelser er de endelig i mål👏Håper folk forstår at dette er penger på gata nå.

2 Likes