Kan være, premium over 100% er jo ganske uvanlig så tror over 30 er urealistisk. Når det er sagt er det ikke sikkert det blir godtatt av Kirby etc.
Den prisen vi så i 2021 er urealistisk og oppnå på kort sikt. Et helt annet børsklima nå.
Kan være, premium over 100% er jo ganske uvanlig så tror over 30 er urealistisk. Når det er sagt er det ikke sikkert det blir godtatt av Kirby etc.
Den prisen vi så i 2021 er urealistisk og oppnå på kort sikt. Et helt annet børsklima nå.
Men selskapet blir kjøpt opp på et eller annet tidspunkt. Det kan like godt være investorer fra andre kontinenter enn Europa som kjøper selskapet. Her i Europa er nok BASF en god kandidat
Greit å vær realist og forholde seg til tingenes tilstand…Ja kursen er jo opp i dag og sluttet på 7,40 kr med oppgang på 8,90%. Når det er sagt så sitter vi dypt i hengemyra fortsatt vått og ubehagelig. Må opp på 10 tallet for å få sånn noenlunde feste… langt opp til 14 tallet…
Tror Basf er en kandidat, men usikker på om Quantafuel ikke har blitt for bredt selskap for å inngå i deres virksomhet. Et oppkjøpsfond kan være aktuelt, men da blir det nok litt lenger frem i tid.
Snakket ikke Rosenløv om å legge guiding lavere, for å kunne overraske positivt fremover?!
Er jo ikke så viktig i det store bildet med åpning av en linje, men hjelper neppe på tillit og kursen hvis vi ikke hører noe snart…
Sur makro gjør ihvertfall meg betenkt på kort sikt, og risiko appetitten øker ikke akkurat av stillhet, selvom det sikkert tyder på at de er nesten klare, hadde vel kommet mld hvis det var noe stor fuckup på gang?!
Q2 rapport i slutten av august, litt lenge til det…
Sakta men säkert
Endelig mld👍
Ble overrasket av de de har gjort POC på linjer som skal oppgraderes senere, ikke optimalt! Dette burde de vel opplyst om tidligere, er jo en del av konseptet å skaffe energi fra prosessen, skuffende… Var ikke opphopning av NCG et issue de hadde løst tidligere…
Linje 3 funker da ihvertfall men ble litt skeptisk nå.
Var det en så negativ melding at det skulle falle så mye?
Markedet likte ikke at kostnadene øker og fortjenesten blir mindre.
De har altså driftet Skive på innkjøpt dyr gass hittil i år.
De har jo bygd om linjene flere ganger, så dette kunne de vel opplyst om tidligere, er jo en del av konseptet å skaffe energi til drift fra prosessen.
POC er ikke oppnådd slik jeg ser det da linje 1 og 2 skal oppgraderes. Hvor stabil linje 3 er vet vi jo lite om foreløpig.
Hvor har gassen fra prosessen blitt av tidligere?
De får det jo gradvis til, men jeg synes dette var ufint å komme med først nå!!
Aiai, Dette lukter høy risiko…
Det tok tid med oppgradering av linje 3 kontra 1 og 2, og det viser seg jo nå at den har blitt oppgradert mer enn linje 1 og 2 med tanke på NCG som energi kilde. Blir jo spennende å se om det blir vesentlig nedetid på de linjene når de skal oppgraderes i høst…
Rotete prosess! Selskapet har jo visst at den oppgraderingen kommer, og de brukte rom for eksperimentering på teknologien som argument når produksjonsvolum guidingen ble vesentlig redusert, uten å nevne dette… føler meg lurt, igjen!.. kan jo hende de oppgraderer linje 1 og 2 uten vesentlig nedetid, men tviler sterkt på det.
Trodde det skulle bli andre tilstander med ny CEO og at det ble planke kjøring fremover etter at de oppnådde POC, men usikkerheten preger fortsatt min lyst til å være aksjonær.
Noen som har fått med seg noen meglerhus oppdateringer?
enig i dene komentaren,føler meg å lurt,er jo en ledelse som er ubrukelige i mine øyne og juger tit og ofte håper denne klarer å kare seg opp så jeg kan komme meg ut på dette jeg gav,gidder ikke satse på dette selskapet virker så uproffe og useriøse.
Noen som kan si om Bøhn solgte mandag?
60.000 01.06 og 10.000 6.6. Kvittet han seg med.
Han har litt over 1.000.000 igjen.
Fikk bedre betalt for de i sept 2020…
F… Det går sakte…
Får håpe det er ceo som rydder unna gammelt rask her før vi omsider kan se fremover. Jeg holder en knapp på at dette snur etterhvert. Teknisk ser det elendig ut.
Slike selskaper får ingen sympati. Sentimentet er forlengst gått surt.
De evner ikke å overraske positivt. Det beste nå er kanskje å håpe på at noen kjøper sjappa nå så ting får mer push bak seg. Qfuel er tross alt et halvmodent selskap som trenger profesjonalisering.