Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Qfuel sin tilnærming på å få kontroll over verdikjeden tror jeg vil være et meget viktig konkurransefortrinn. Både iforhold til å holde kostnader nede, og kvaliteten på produktene deres.

1 Like

Enig. Slik jeg oppfatter det så er det flere aktører innen mekaniske resirkulering ift kjemisk resirkulering av plast. Vi kan fort havne i en situasjon hvor @qfuel kan forhandle mellom flere aktører innen mekaniske resirkulering siden @qfuel gir det beste sluttproduktet, og dermed også mer “income” for de som er i verdikjeden til @qfuel. Time will show :wink:

Stanger i motstand nå. Noen som har oppdatert TA?

Hadde gjort seg med en positiv oppdatering vedrørende linje 3 nå, bør jo kunne komme når som helst hvis man sammenligner med oppgradering av linje 1 og 2?! Kjøper er passiv og shorterne vil vel gjerne ha den ned…

Edit: Spenstig sluttauksjon i dag, over 2 millioner aksjer!

3 Likes

Gapclose idag? Finner ingen naturlig bunn i det tekniske bilde annet enn støtte i langsiktig nedadgående trend som ligger på 8-9kr. Havner vi der så må man bare kjøpe.

d beste er vel å holde seg langt unna denne aksjen

1 Like

Tipper den presses ned før FA kommer med overskrift i fet kursiv i morgen om at f.eks Bøhn solgte alt han hadde igjen på tirsdag…

Virker som det er en urutinert selger på banen iallefall. Desp etter å komme seg ut. Lukter jo Bøhn lang vei😅

Bøhn har fortsatt 1,43 millioner aksjer iflg topp 50 liste, og ikke noen store forandringer på den listen som forklarer tirsdagens slutthandel volum🤔

Quantafuel ASA | Award of share options

Lavt 13 tallet gitt, den lå vel høyere enn det før JV nyhet. Hadde trodd den nyheten skulle gi mer varig kurs støtte. Droppet å selge litt på 18 da jeg tenkte linje 3 var klar når som helst, kunne jo kanskje holdt positivt moment i aksjen da, svir å være for optimist her på kort sikt, blir jo most ned igjen etter hver nyhet.

ser å at quantafuel , altid faller mest av alle i samme type selskap/plast gjenvinning.

Så er vel QFUEL det med størst MCAP av de som satser på kjemisk resirkulering. Kan være en sammenheng (ser bort fra PureCycle, da det er notert på Nasdaq).

Nå:

2 Likes

Pluss 13% i ettermiddag uten børsmeldinger… interessant :wink:

Think er under 0,5 short nå, så er vel kanskje ytterligere inndekning i dag…

Mye rare bevegelser hele dagen. Sannynligvis tradere på vei inn igjen vil jeg tro.

Venter bare på bud på aksjene nå igrunn. 28 kr ville vært fint🙂

Det er mulig et bud på selskapet er aktuelt nå. Men i mine øyne er NOK 28 for lavt. Se det i sammenheng med prisen på aksjen per jan 21 (+NOK 70) samt Blue Sky Scenario på +NOK 400 (som ble presentert av et meglerhus ifm med at selskapet gikk på børs). Nevnte kurser er presentert før kjente emisjoner i selskapet, men en MCAP på NOK 4-5 MRD (av kurs NOK 28) er alt for lavt :wink: