Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

https://www.reddit.com/r/nextfuckinglevel/comments/10ub34e/this_new_entrepreneur_has_discovered_a_way_to/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

Genialt med Plastoline, blir spennende å følge de fremover :+1:
Utrolig flott presentasjon og entusiastisk CEO, Rosenløv burde kanskje legge inn noen dansemoves på Q4 presentasjonen for å kontre det her!

Virker derimot ikke som om teknologien deres er like avansert som qfuel, så får nok ikke blitt en del av sirkulær plastøkonomi med det første, men alle monner drar.

Og jeg vil nok tro at løsningen til Mr Plastoline ikke helt er “compliant” til BASF-kravene til sluttproduktet :wink:

https://www.quantafuel.com/media#/pressreleases/planning-permission-granted-for-quantafuels-first-uk-plastics-recycling-plant-3232013

2 Likes

Det har vært stille fra @qfuel. Men om et par dager får vi Q4-rapporteringen…

Financial calendar

Først meldte de Q4-rapportering den 28.2, så ble den endret til 21.2 og nå i kveld melder de 28.2 igjen. Useriøst!!!

Har jeg forstått riktig ar de flytter rapporten en uke og meddeler dette vid 22-tiden kvelden før?
Høres ju en litt rart ut hvis det er sånn.

Det stemmer. Mulig det er en masterplan her. Da tenker jeg at det også kommer en annen stor nyhet før Q4-rapporten presenteres. Om nyheten og Q4-rapporten er positive så kan dette drive kursen opp. Og det vil sikkert hjelpe på en evt fremtidig emisjon :upside_down_face::blush:

Quantafuel ASA | Invitation to Q4 2022 webcast

Quantafuel ASA | Q4 to be released after close of business

Hjelpe meg. Hvor vanskelig skal det være å release en Q4-rapport. Ja, selv etter å ha utsatt den en uke allerede…

Hmmm, hvor mye skal man legge i dette🤔

Cfo sier de jobber med melding som skal forklare årsaken.

Vi får håpe at årsaken har et positivt innhold.

Amatørmessig er det uansett. Skaper enormt mye unødvendig usikkerhet.

Og amatørskapet gir 10% dropp på Oslo | euronext.com … Nå er jeg redd for at årsaken til forsinkelsen er negativ for aksjekursen.

OSLO BØRS – TRADING SUSPENSION

Quantafuel ASA | The board unanimously recommends a cash offer from Viridor to acquire all outstanding shares in Quantafuel, concluding the strategic review process

Ikke så negativt vel? Men ikke voldsom premium over børskurs heller…

Jeg anser at “cash offer of NOK 6.38 per share” som lav. Selskapet er mer verdt en 1 MRD NOK.