Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Helt sykt at det endte opp her, skittent spill føler jeg, men håper for miljøets del at noe av det de har hevdet ender opp med å bli sant!

Veldig. Først nå legger de alle korta på bordet når de har en kjøper.

Og nå som alle kortene er på bordet er de vel rimelig fucked hvis kjøpet ikke går i boks…

Gla jeg er ute av denne korupte dritt aksjen,med giga tap😡

Ute jeg også, med solid tap! Tar ikke sjansen på at de får den handelen på stell

Om budet trekkes er det mer eller mindre direkte konkurs slik jeg ser det. Selge eiendeler i kombinasjon med banklån er helt utelukket gitt forholdene nå om dagen. Solgte meg ut på 6 kr…

Reminder of last day of offer period for Viridor’s voluntary recommended cash offer to acquire all shares in Quantafuel ASA

Blir jo spennende å se hvor stor oppslutning de får.

Quantafuel ASA | Agreement on term loan facility with Viridor

1 Like

– Quantafuel-aksjonærer bør merket seg at tilbudet blir avsluttet dersom det mislykkes, sier han.

Hvis ikke, er et alternativt scenario avvikling av selskapet, ifølge toppsjefen.

Hva blir utfallet

• Budet aksepteres på nåværende kurs
  • Bud går gjennom på en høyere kurs
  • Selskapet konker
  • Selskapet overlever men kursen faller videre og henter seg aldri inn
  • Selskapet overlever og aksjekurs når nye høyder

0 stemmegivere

Etter budet kom inn har lån blitt mye dyrere å ta opp så det er ikke sikkert Qfuel er like interessant lenger…

Må ærlig inrømme jeg håper de konker, så uvørent dette selskapet har vært drevet i det skjulte. At BASF eller Kirby ikke ville inn med mer i støtte er et så kraftig svakhetstegn som det er mulig å få, all den tid de er klar over hvilke konsekvenser dette har for Qfuel.

håper å d firmaet konker.

Så sykt ræva dette gikk, oppkjøp nær atl eller konking! Tydelig at utrullingen har blitt vesentlig dyrere enn antatt, men sikkert veldig bra redundancy på de nye fabrikkene da🤣
Kjenner en del av meg ønsker at de konker, fortjener ikke livets rett med det amatør opplegget sitt. Alt skulle liksom løse seg rett rundt hjørnet, og de hadde sterke partnere i ryggen.

Hadde jo vært stas for miljøet hvis de klarer seg.

Forferdelig så mye aksjonær verdier som går tapt, de har hentet 1 mrd via emi’er, og selges for 1 mrd…
Bøhn og strategisk direktør som lempet ut på 70 kr er de store vinnerne her gitt!

2 Likes

Er altid kjeltringene som kommer best ut.

1 Like

Lett å skylde på kjeltringer når man selv har valgt å lukke øynene fullstendig for en armé av røde veivende flagg.

5 Likes

Først ta selskapet på børs, deretter bygge et par fabrikker, gjerne finansiert delvis av driften på de første, deretter drifte fabrikkene. Ingen naturlov at dette ikke går, men det har endt i kursmassakre gang på gang. Intet unntak her ser det ut til.

2 Likes

Blir spennende å se om Pryme kan bli et unntak. Riktignok for de som fikk kjøpt seg inn på bunn.

2 Likes

Ingen melding foreløpig, teller vel fortsatt. Kynikeren i meg håper de fortsatt er under 90% og budet trekkes.

1 Like