Har ikke noen formening om noteringskurs
Ca 10 mill aksjer
Mcap ca 1,75mrd
Ikke noe kapitalinnhenting ifølge CEO
Takk for svar.
Kan bli spennende i disse ESG tider
Finnes det noen selskapspresentasjoner eller er det litt prematurt å se etter?
Intervju hos Pareto for noen dager siden:
E24-podden fra i sommer:
Du kan jo begynne her
Dette er definitivt et ESG-bet, og det er allerede mye store penger som har funnet veien hit. Samarbeidet med BASF er en nøkkel, dette kan bli meget stort.
Noen som har tilgang til artikkelen på E24?
Noen med tilgang som kan dele ?
Den artikkelen er basert på en kommentar fra Spetalen når han gjestet Hegnar/FA i slutten av desember. Quantafuel produserer ikke olje, men nafta/diesel. De gikk bort i fra dette lenge før Spetalen kom med denne kommetaren. Dersom man hører på podcasten, så har han en annen oppfatning enn hva Quantafuel nå faktisk jobber med. Det er selvsagt fortsatt mye usikkerhet knyttet til selskapet, men man kan stille seg spørsmålet om bakgrunn for at DN lager en plussartikkel med denne oversikriften rett etter siste pressemelding.
Takk for E24 artikkelen @Fredriknico - setter stor pris på det. Ikke mye der jeg ikke allerede visste basert på egen research, men at BASF og Nestle har samarbeid var nytt. Da gir det mening at Nestle blir en kunde.
Og som @Steinar365 sier - Quanta skal ikke lage olje men Nafta og Diesel (som blandes med diesel du f.eks bruker i bilen din) - det som virkelig gjør meg interessert i Quantafuel er at råvaren er plast.
Det er i allefall nok plast å ta av i verden: hørt om “The Great Pacific Garbage patch”?
Mesteparten av denne øya av søppel består av plast (bare et eksempel).
Vennligst ikke del betal-artikler i forumet, ref forumreglene
Vurderer å kjøpe meg inn i dette spennende selskapet. Har noen mulighet for å legge ut en graf med historisk kursutvikling f.eks fra sist år?
I følge linken under har Oslo børs mottatt søknad om notering på Merkur Market med forventet listing 20 februar. Finner ingen annen informasjon som kan verifisere dette, så vi får vente å se om det stemmer.
Ser ut som jeg har en dårlig rekord her
Aksjer kjøpt inn på 199
Heldigvis var det bare en dobbel studentpost
Noe evt. kursmål dere ser fram til?
Pareto har kursmål på 250,-
Da er jeg fullastet før noteringen på torsdag
Håper og tror dette blir den nye NEL på Oslo børs. Høyt potensiale når denne ekte ESG aksjen blir mer tilgjengelig på børs
Mulig dumt spørsmål men hvordan handler jeg denne spennende aksjen via nordnet?
Søker opp og finner «quantafuel as», men denne står oppført på NASDAQ OTC FOREIGN med kurs 18.43 USD.
Er det korrekt?
Hilsen fersking
Man må per nå ringe megler hos nordnet, med litt høyere kutasje. Eventuelt skal den kunne handles på Merkur market fra og med torsdag. Og det er ikke den du henviser til, Qfuel ligger på norske otc-listen.