Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

https://www.investordagen.no
13/10

Er det noen som husker eller vet noe om planene for å komme seg inn på Oslo Børs? Mener det ble nevnt ganske tidlig, ila. høsten 2020…

Opprinnelig ja, ifb med å hente penger/emisjon. Men nå er jo den unnagjort så det stiller seg nok litt annerledes. Jeg har ikke fått med meg noe ny guiding på ose. Men det kan jo tenkes at når de nå er finansiert tilstrekkelig for det neste året at fokuset fullt ut er på full produksjon, Skive 2 og nye fabrikker/samarbeid.

Hvis noen har fått med seg ny guiding på OSE, så skrik ut. Jeg har ikke sett det.

Ok ,takk :slight_smile:

1 Like

Når kan vi vente noe news om hvordan prosessen går i fabrikken? Aksjekursen kunne trengt noe hjelp akkurat nå.

Det ble vel uttalt her tidligere i en presentasjon 2-3mnd før de var i full produksjon i skive.

Alt annen info om evt oppstart av prod eller byggestart kan komme iløpet av året eller neste år. Umulig å vite :sweat_smile:

1 Like
1 Like
3 Likes

PUMP IT :slight_smile:

Gidder noen å referere noen hovedpunkter fra seekingalpha artikkelen?

De synes du skal kjøpe aksjen.

De har tydligen använt Parreto sin analys.
Men who cares, ut med plastmaskinen i världen! :blush:

1 Like

Kaster en ny kubbe på bålet, ved å reposte nyeste innlegg fra Sharewille forumet i dag.

Er nok flere nasjonaliteter som får øynene opp for denne.

Fin analyse fra SimplyWall.st i dag.

“Good news, investors! Quantafuel is still a bargain right now. According to my valuation, the intrinsic value for the stock is NOK76.54, but it is currently trading at kr59.50 on the share market, meaning that there is still an opportunity to buy now.”

https://simplywall.st/stocks/no/commercial-services/ob-qfuel-me/quantafuel-shares/news/is-quantafuel-asa-obqfuel-me-potentially-undervalued/

Är nog så ja.
Men SimplyWall st är väl en typ av autogenererad analys ?

Les artikkelen. Den er mer enn en autogenerert anslyse.

Någon plocka flera 100-tusen sista 15min. Köpte allt påväg upp
215k i callen

1 Like

Ser jo rimelig sterk ut, ser ikke bort fra at den kan fyke videre når merkur blir euronext

1 Like

Ja två sista dagarna är någon/några som köpt på sig stora mängder. När blir det euronext ?