Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Mange har nok fått med seg at inngang på 50 tallet er en god deal. Flere triggere som kan få den over 70 tallet før jul. Inntektene kommer vel inn etterhvert nå, men synliggjøres nok ikke før q4. Når FEED med Rambøl for 80k tonn fabrikken er ferdig, anntakeligvis på nyåret en gang, tror jeg 100-lappen er nært foresående.

Ta denne med så mye salt dere ønsker.

5 Likes

Galet køp tryck

Noen som har en plausibel forklaring på bevegelsene vi har sett på slutten av dagen de siste 3-4 dagene?

Man kan jo alltids synse om det kan være noen større fisker fra andre siden av dammen som akkumulerer.

Er vi tilbake på emikurs i morgen?

De har innlegg kl 1320 på Investordagene i morgen. Kommer det positive oppdateringer der så håper jeg vi går over emikurs ja.

Er vel rimelig binært, hvor kursen like gjerne kan falle en del om oppgangen i det siste i for stor grad har vært knyttet til Bøhn sitt foredrag. Han kan jo uansett ikke komme med kurssensitive oppdateringer. Forhåpentligvis er en bekreftelse om at alt går etter planen godt nok til å løfte kursen videre.

Investordagene er sikkert bra det, men jeg synes det er vel så interessant at BASF inviterer alle interesserte til Dialog Forum on Chemical Recycling: Life cycle analysis on energy requirements, CO2 emissions and the sustainability of ChemCyclingTM i morgen tirsdag 13. oktober kl 13:00 til 16:30. Med Quantafuel som partner.

The forum will focus on the environmental aspects of chemical recycling and will feature various experts as well as our project partners, who will be available to answer questions in a subsequent discussion round.
The event is open to all interested parties from business, science, politics and administration, civil society organizations, associations and media and will be held in German and English with simultaneous translation.

4 Likes

Undrar hur de löser investordagen och denna på samma dag. Kanske på samma plats

Blir fin sak med en som hatar grønt.

5 Likes

Link til BASF webinaret

hvorfor detter denne så mye nå??

Folk har kjøpt på bakgrunn av dagens presentasjon. Bøhn leverer gammel suppe uten noe nytt og folk selger seg ut igjen.

ok skjønner.takk for svar.

Nej Hindenburg bajsar ett annat bolag. Alltså inte något med Qfuel


image

1 Like

Har jo ingenting med QF å gjøre at all. Er jo verken pyrolyse eller samme råstoff de bruker.

er vel positivt da en konkurrent er ryddet av banen?

Satser på en liten bounce her. Gikk jo bra sist​:+1::slightly_smiling_face:

Jeg trodde meglerhus hadde regler for å eie aksjer og sånt…