Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Hvordan er det du regner prosent?

2 Likes

Med brudden brøk :joy: (rettet nå).

Noen tanker rundt nedre støtte? Ble overrasket når jeg så den i 102 kr, heldigvis bare et kort øyeblikk. Kan bli en tålmodighets prøve med både virus som herjer og noe forsinket fabrikk åpning.

Uten å ha lest noe. Hvordan skiller QFUEL seg fra VoW pyrolysis teknologi via ETIA, har de et fortrinn mtp at VoW tjener penger?

Må følge med på denne til uken. Virker jo perfekt å trade når den går fra 102 til 150 intradag :sweat_smile:

Er noe dritt at den ikke kan trades med ASK.

Fin firmapresentasjon av Qfuel fra 12.30 min :+1:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/?fbclid=IwAR1-nxhGeY52K2jK3TBRzGRpRZ8YhIrNTUcF3HdbDJb06mXrOhmfDVqJOT4#!/hegnarmedia/20200227_21

1 Like

…intens verdsettelse på nettet :man_technologist: :speech_balloon:

1 Like

Nå fikk jeg meg en god latter :rofl:

Noen som vet om prisen på quantafuels produkter påvirkes av oljeprisen i vesentlig grad? I så fall, hva bør oljeprisen være for at de ikke går i underskudd? Jeg håper at resirkulert nafta er mer verdsatt enn olje i disse dager…

Produserer de noe som helst nå?

Fabrikken er vell ikke igang enda.
Leste på er forum at de hadde breakeven på 30 dollar fatet.
Men dette var ifra en gammel presentasjon, usikker om den økte nafta andelen fra produksjonen er priset inn.

1 Like

Fabrikken er ikke i produksjon enda nei. De melde utsettelse for et par uker siden, nettopp pga corona. De mangler enda noe commissioning.

Takk, har jo litt å gå på hvis 30 stemmer.

Har oljeprisen noe og si for quantafuel ?
Plasten er jo gratis/får betalt for.

Det viktigste for Quantafuel sin prising nå er at de kan bevise at konseptet fungerer i stor skala. Inntil Skive 1 er ferdig tviler jeg på at de vil få en veldig stor kursøkning.

1 Like

Med hensyn til denne meldingen, hva er det som skal godkjennes den 20.03?

"Quantafuel AS and BASF sign Collaboration agreement.

Quantafuel and BASF have now signed the Collaboration Agreement that was communicated on March 5th. The agreement has been ratified by the Board of Directors of Quantafuel, and the shareholders will receive the summary of the agreement shortly. The parties look forward to a fruitful collaboration, starting with immediate effect. Together, Quantafuel and BASF are already working on the commissioning of the plant in Skive, Denmark. "

1 Like

1 Like

Noen som fikk med seg dagens presentasjon av KBøhn?
Oppdatering på skive?