Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Quantafuel (QFUEL)

Quantafuel ASA | Company presentation

Wow! 80 ble spist opp på et blunk. Gikk noen 10000 poster der gitt.

1 Like

Fra Pareto-presentasjonen: :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 Likes

Ser vi en dupp etter Kjetil har presentert? Mange som sikkert har grunnløse forhåpninger om oppdatering fra Skive.

Det kommer nok ingen nyheter på presentasjonen, det vil nok være børssensitivt. Ser det er kun rundt 15-20 minutt han har til rådighet, så tror det blir mye repetisjon av det en allerede vet.
Det jeg håper er at han kan fortelle mer om fordelene og planene om Geminor oppkjøpet for det syns jeg var en veldig spennende nyhet.

Det er nok alikevell mange som forventer det. Sett det tidligere etter presentasjoner at kursen faller brått.

Disse presentasjonene er ikke for å klø tradere bak øret. Om de er på 50 % eller 80 % i Skive i dag har ingen betydning for investeringscaset her.

Enig i det. Slidsene så forøvrig helt greie ut. Oppdatert med eu-skatt og informasjon om Geminor lokasjoner.

Er det noen av dere som deltar på konferansen?
Noe nytt ang anlegget i Kristiansund?
Hvis jeg ikke husker helt feil så skulle det vel stå ferdig i slutten av Q1?
Var å kikket litt i området der anlegget skal bygges men pr nå er det bare et åpent område med med grus og stein…

1 Like

Super info, greit å vite at Kristiansund ikke åpner med det første… gi gjerne lyd når byggingen setter i gang da :+1:
konge med en spion i Kristiansund :blush:

Hvis man følger Google bildet de har linket på hjemmesiden så kommer dette bygget opp?

Hvor var du å så?

I bildet du postet står det Vartdal gjenvinning til venstre for replast. I dette området står det en god del sekker merket «replast» med noe jeg antar er plastgranulat.

Videre til venstre kommer det et åpent område. Her står det 3 stk gravemaskiner og jobber :slightly_smiling_face:

Aa okei! Klarte du å kjøre helt ned til området der eller?

De skal jo ha kjørt igang et pilotprosjekt allerede i 2018 replast, så kanskje det er hva vi ser på bildet jeg postet.

Men spennende om det blir mer utvikling på det åpne området der nå. Men kan vel kanskje konkludere med at det ikke blir ferdigstilt noe der i q1 da evt. spm til neste qrapport føler jeg :slight_smile:

Det bygget du sendte bilde av er også Replast ja. Har ikke vært inne der men på utsiden var det også en del sekker merket med «Replast»

Hang meg litt opp i dette bilde fra dagens presentasjon, flere steder som er merket med flagg og ordlyden image

image

(Markeder med høy interesse) Frankrike, England, Skottland og Sverige.

Kanskje det planlegges nye fabrikker der :slight_smile:

Ref ditt bilde Kingkong. Det er bilde av 1 fabrikk i DK, de andre flaggene er nok kun reklame for fabrikken i DK :=)

Krysser fingrene for at det kommer børsmelding om Skive.

Ellers så er det jo imponerende å se at vi knekker 80kr i dag og det på ok volum, men det blir spennende å se reaksjonen nå vi er i mål og kan fokusere på neste trigger.

Presentasjonen til QF i dag så fin ut.

Selskapet er flinke til å oppdatere markedet, men jeg hadde forventet at de hadde fått med seg at markedet ønsker å vite status ved Skiveanlegget pr dags dato.
Forventer en oppdatering kommende uke

Så du forventer at det er full drift i løpet av kommende uke?
Eller, hvor har du det fra at de skal oppdatere løpende på Skive-statusen?

Det er ca en mnd siden sist de kom med oppdatering, og med mindre de har full drift, noe jeg tviler på at de har, kommer det neppe noen melding om driftsstatus denne uken, eller neste for den saks skyld. Og jeg sover godt om natten likevel.

Edit:
Screenshot_20210124_233344

Han sa jo ganske spesifikk på presentasjonen at han ikke ville oppdatere noe om skive men at det tok tid. Jeg antar tidligst på q4 presentasjonen.

HSekkid

Den kommentaren til Bøhn, så jeg ikke.

1 Like