Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Raketter og annen handel

Tror egentlig et lite rally er i emning nå frem til fredag. Men fra mandag av neste uke og ut denne måneden tror jeg det vil være veldig lurt å være ute av markedet. Det er mye som kommer til å skje i september. Det går på religion, politikk, uro, verdensfreden, kosmiske sykluser som snus og det som værre er! Men det kommer nok noe positivt ut av det i den andre enden.

Jeg har allerede solgt alt som jeg vil selge og tar ikke en kortiktig trade selv om jeg egentlig tror markedene går opp litt denne uka.

1 Like

Kanskje du har rett! Venter litt med bjørnene da

Slettet og flyttet til ny tråd.

Hmmm… Er det dette vi kaller magisk analyse ? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Sletet og flyttet til ny tråd.

בהצלחה.

Slettet og flyttet til ny tråd.

Starte egen tråd for dette?

1 Like

Slettet innlegget da jeg har opptettet ny tråd.

1 Like

PDX fint om du kan putte de inn over den posten min med skjermbilde fra telefonen min. siden de henger sammen med Shmita og ikke sammen med den siste saken, som er urelatert.

“Edit” Eller hvordan flytter jeg en post selv?

gjesp… dette er det kjedeligste jeg har lest på en stund :slight_smile:

Ok beklager at du MÅTTE lese det da hehe :slight_smile:

2 Likes

Idioter som laster skuta full med aksjer nå… :slight_smile:

• Å vekte opp i aksjer etter bratte fall har historisk vært en god strategi, selv om korreksjoner skjer av en grunn, og vi tror ikke denne gangen er annerledes, skriver Swedbank.

http://m.hegnar.no/hegnar/article/346/analyser/aksjetips/artikkel561766/0/0

Kanskje de skal få et greit siste rally nå, men da er det bare å shorte hele veien ned fra toppen

1 Like

Denne posten tror jeg du må ete i deg igjen 1 mnd fra nå.

1 Like

Kan sikkert stige en måned (selv om jeg tviler på det) derfor er jeg ikke short nå. Om et år kan vi gjøre opp regnskap.

1 Like

8.22 på dollaren… Liker dette mindre og mindre…!! MEN, får ha troa ut September nå. Vi satser på renteoppgangen :smiley:

au!!! 8.21… fan nå må FED skjerpe seg og sette opp renta !!!

Begynner å shorte litt her

8.26… kom igjen… peis opp 20 øre til nå :wink: