Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Raketter og annen handel

8.19 :frowning:

Ser ut som vi får en ny fin rød dag. :chart_with_downwards_trend:

1 Like

Øker litt i bitcoin

Dollaren kommer opp… Fint for jeg begynte å få rimelig store tap der… Men bedrer seg der. Som jeg skriver på HO så skal jeg øke forsiktif I FUNCOM fremover nå. Kommer da også gradvis til å selge meg ned i USD.

1 Like

Heller NOK som raser

1 Like

Ja stemmer det…

Valutaspekulasjon med f.eks 10x gearing som ofte blir tilbudt må være djevelens påfunn. Finnes det noen måte å tape penger på fortere?

2 Likes

Sitter Ganske stygt i det… MEN håper at vi ser over 8.30 snart… Da blir det pluss… :confused:

1 Like

Men helvette da… !!! 8.15… FAN TA !!! Skulle pinadø tro rente oppsettingen ikke kommer?? Noen som har plukket opp noen nyheter?

Du får ta turen tilbake og hausse Funcom Bagger, la de store gutta fikse bulk og valuta :slight_smile:

2 Likes

Eller kanskje markedet allerede har priset den inn, og vel så det, men nå begynner å tvile på at den kommer? Som jeg sa, valutaspekulasjon er den kjappeste måten jeg har sett folk tape penger på.

2 Likes

Fan heller… første rentejustering på 10 år. Denne skal jeg ha med meg… Kan gire hardere… skal jeg tørre ta en ny inngang?

Det er bare å kjøre på det, 10x giring får pengene til å multiplisere seg fort. Om ikke for deg, så ihvertfall for noen andre. :anguished:

Var en et par uker i Østerrike og Sveits i sommer og var forberedt på at det var dyrt i Sveits, men 2x prisene i Østerrike syntes jeg var litt å dra på. Hvis man først skulle gjøre veddemål her, så må det vel være at Sveitserfranken er overvurdert? Hadde holdt meg unna giring da, for selv om man har rett på f.eks 6-24 mnd sikt, så hjelper det lite hvis man må selge alt om 3 måneder eller spytte i mer penger…

Men nei, valutahandel er noe jeg har tenkt å holde meg laaaaaaaaaaaangt unna. Det er et nullsumspill som kun valutameglerene tjener på.

4 Likes

Men kom igjen da…Olja skal ned… så skal krona… Samtidig så skal USA øke renta !! Dette er jo et veddemål skjenket fra himmelen til alle grådige spekulanter… Får se det ann mandag… :confused:

Du er et år for sent ute med denne traden

er jeg nå det? hmmm… Lett å si i etterkant… Jeg må hvertfall bestemme meg innen mandag om å ta tap eller om jeg skal gunne på med ny inngang…

1 Like

Antar at grunnen til at du ikke gikk inn med mer i utgangspunktet var at du ikke ville ha så høy risiko? Hvorfor skal du nå, etter å ha sett at du bommet, øke eksponeringen og riskikoen du tar?

2 Likes

har jo ikke bommet fundamentalt… olja er i dårligere stand enn tidligere… renteoppjustering i USA er heller ikke utsatt… Så jeg tror like fullt på de tingene som fikk meg til å gå inn i utgangspunktet… Bare det at nå er mulighetene for traden enda bedre fordi inngangen er lavere…

Appropo at jeg gikk ikke fullt inn… Jeg gikk rimelig hardt inn… Men kan gå enda hardere…

Er det det du sier til damene også ? :stuck_out_tongue:

1 Like

haha… Akkurat :slight_smile: