Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Raketter og annen handel

Det har vel ikke vært noen nyheter angående rentejustering i USA?

Hvis du ser på USD/NOK, så har jo den fulgt oljen ganske direkte. For meg ser det derfor ut som du hovedsakelig vedder på at oljen skal videre ned?

Vel… Jeg vedder hovedsaklig på at renta i USA blir justert opp som planlagt. Selv om noe er planlagt så styrker alltid en valuta seg ytterligere når det skjer. Det er en sterkere korrelasjon enn den over…

Men ja olja blir og med i dette…

1 Like

Krakker litt i Stockholm nå - hyggelig for meg som er short der.

5 Likes

Skyhøy risk, men ser ikke bort fra at Apcl, kan ture litt nå, men være obs på store svinginger.
brytes ,32 kan det gå fort, selv tror eg den reaeger ned før evt videre opp.
( vet det er minst en der som skal ha en del, tidligere vert på topp 20, kjøpte i går 1,4 mill, skal nok ha 2-3mill til )

venter avtaler, om ikke avtaler landes innen kort tid, er selskapet ute å kjører.

sist emi var på,35 øre, mangen oppsjoner på ,75 øre til alle som deltok på emi ( bl.a meg )

Høy risk, men kan gi kjappe prosenter om mann treffer.

Fan det er spennende med USD og rentedom i USA… :stuck_out_tongue:

I helvette… Torsdag blir spennende…

HJEEELP!!! Her må jeg spise is altså…

1 Like

Husk “sell the news” :slight_smile:

oi I helvette… nå er jeg spent… Og ikke bare jeg.

1 Like

Jadda… Fest på vei tror jeg :smiley:

Ser og at USD/NOK bedrer seg… Snart går jeg I pluss :smiley:

Nachspiel

neida… dollaren går den… Bare 7 øre til opp nå så er jeg even… Og etter det er det “Greed is good” som teller… Moahahah… Tror jeg legger meg på salg på 8.47 :smiley:

EDIT: Nei legger meg på 8.53, :wink:

2 Likes

Bare husk å komme deg ut i tide

Fools Float The Dollar

Jim believes that there is more turmoil coming for global financial markets. As that happens, Rogers expects investors to continue to flee to what they think is a safe haven… that being the U.S. dollar.

En dag igjen …

Neste gang du tenker på å ta et 50/50 bet, velg heller da et som er minst 60/40 heller…Eller 70/30 som Thin Film :slight_smile:

1 Like

:frowning:

:confused:

:frowning:

8,13 nå og du var i null på 8,30? Får håpe det blir noe av renteoppgangen, ellers blir det stygt. Som jeg sa valutahandel er djevelens verk. Den kjappeste måten vanlige folk kan tape store penger.

2 Likes

Hvordan våger du å dra in Bagger i betegnelsen “vanlige folk”? Vi snakker her om Kongen av Funcom, Lord av Hegnar Online, PhD og førsteamanuensis i tablet MMO rettet mot barn, Professor og nobelprisvinner i sitt arbeid med Unreal 4 engine, 5 ganger kåret Norges beste investeringsrådgiver, 6 ganger forsøkt halet inn til Goldman Sachs for sitt strålende analysearbeid i bulksektoren, 7. året på rad kåret til valutasjef i IMF. Du kødder ikke med Baggern.

3 Likes

Jeg krysser fingrene nå og håper du får oppgangen din Gordon, selv om jeg har trodd det motsatte. Lykke til buddy!

Styringsrenten i USA blir liggende uendret.

Det melder den amerikanske sentralbanken.

“Nyheten kommer en halvtime før sentralbanksjef Janet Yellen avholder en pressekonferanse klokken 20:30 norsk tid.”

Som jeg trodde og sa hele veien…

2 Likes