Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Reach Subsea (REACH)

Selv har ikke magen til å trade noe jeg har troen på langsiktig. Får raskt fomo og «togetgår» følelsen med en gang jeg selger.

Gjorde lite unntak på rett under 10kr, da volumene begynte å falle tilbake.

Men om jeg skulle solgt/kjøpt på små volumer ville jeg hatt en regel. Sitt med aksjer i Reach minst 15 dager før kvartalsrapportene fremover.

2 Likes

Satser på at Reach blir en skikkelig julekule :smiley:

1 Like

Stikker nok opp lenge før desember, les; før 3Q👍

1 Like
5 Likes
7 Likes

Gikk en post offbook

5 Likes

Reach Subsea has been granted up to EUR 14.3 million from the EU Innovation Fund.

7 Likes

Det tilsvarer 6-7% av Reach Subsea sin Market Cap :stuck_out_tongue:

2 Likes
2 Likes

https://www.dn.no/industri/altera/shipping/karbonfangst-og-lagring/enorm-tildeling-til-stavanger-selskap-soknad-pa-550-sider-ga-over-26-mrd-i-eu-stotte/2-1-1728663

169/5700 = 3%

Ikke verst for Reach Subsea å få 3% av pengene tildelt til Norge fra EU sitt innovasjonsfond. Jeg tenker at det er et kvalitetsstempel når man klarer å få slike tildelinger. Nekkar har også fått penger til sine prosjekter (fra Norge) og jeg tenker det vitner om solide selskaper med ting i orden. Det er også en solid del av R&D budsjettet til Reach Subsea.

2 Likes

Reach Subsea Gains TotalEnergies as New Collaboration Partner for the Reach Remote USV Qualification Program

6 Likes

Inngangen min i Reach Subsea vs OSEBX. Jeg kan ikke si jeg traff helt rent her, men de har vist at satsingen har vært verdt det. Startpunktet er fra når jeg først gikk inn. Økte heldigvis i dippen på starten der i stedet for å selge meg ut. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Jeg kom meg heldigvis ut i tide
:see_no_evil:

2 Likes

Jeg solgte rundt 20% i starten av 2024. Kunne godt vært foruten det salget, men beholdt 80% og hadde økt fra 2021 og til da, så ikke noen stor krise. Pengene ble puttet i Ultimovacs, det var hakket verre. :crazy_face:

3 Likes

Ja det jevner seg gjerne litt ut over tid med stang inn og stang ut. For min del hører det kanskje med at jeg fikk en skikkelig kule i argeo med reach pengene, mellom den første og den andre perioden i reach, var det vel. Det siste salget er jo bare komisk. Men sånn går det ofte hvis man ikke kjenner selskapene godt nok, da blir det vanskelig å selge. Jeg syntes reach var billig men argeo lettere å regne på.

3 Likes

Topp 50 har økt med ca 700k aksjer hittil i oktober (handelen over ikke inkludert)

2 Likes

Reach Subsea ASA - Invitation to presentation of the third quarter results 2024

Reach Subsea ASA – Q3 2024: Continued steady progress