8 nominasjoner til game awards, inkludert GOTY, må sies å være OK.
Kun kojima baby simulator fikk flere nominasjoner.
Positivt, men er vel lenge til neste tittel fre Remedy nå?
2022 for neste AAA spill.
Men før den tid har du crossfire x til neste år, kun snakk om lav royalty der her.
2 paid dlc til control. Sikkert mulighet for flere.
Vanguard må spill i 2021 - litt mindre Spill med 10-15m budsjett tenker jeg.
Så har du en haug med andre potensielle triggere som jeg har nevnt oppi tråden her.
Spillselskapet med desidert best risk/reward i mine øyne. Er vel ingen andre som produserer AAA spill på så lite budsjett som de gjorde med Control. Kan nesten si de har kostnadscontrol, hurr hurr
King Cliff hiver seg på bølgen.
12.12.19 lansering i Japan allerede bekreftet, men jeg tror ikke denne infoen har kommet ut enda. Fra Huya conference call forrige uke.
Om noen lurer på hva Huya er, så er det Kina’s Twitch. 100millioner månedelige aktive brukere. Skal nå satse på publishing og første spill ut, Control.
In addition, as part of our preliminary attempt in game publishing business, we published a Remedy’s action-adventure game called Control in Southeast Asia, Hong Kong and Taiwan regions in this December. This is a key step in exploring more communities in the upstream of gaming value chain.
Hvorfor krakker ikke aksjen som Funcom, da?
Fordi de tjener penger?
Åh, daså.
De kjører jo litt annen approach enn Funcom, med publishing avtaler. Reduserer Risk/reward for seg selv, og opprettholder en mer stabil cashflow og revenue.
Asia pushet er igang.
Flere priser.
GOTY.
Phil Spencer: “I Thought Control was really good, it didn’t reach enough people, so i’m glad to ee it’s coming to game pass, so hopefully more people play it”
Endelig tid for Crossfire HD?
Kilde: https://www.youtube.com/watch?v=eKuNYIMkklM
Det betyr royalties for Remedy. Sikkert ikke store prosenten, men med volumet med spillere her så kan det fort blir en viktig inntektskilde.
Goty. Vant forøvrig i 3 andre kategorier også.
Enda en.
GOTY Official Playstation Mag var neste i rekken.
Kojima marketing i gang.
Ser de også gjør et heavy streamer push nå.
Totalt 15M abbonenter på de to.
En Q&A med en level designer og en senior game designer.
https://www.epicgames.com/store/en-US/collection/top-sellers-top-20
Xbox og PS4 selger ikke allverden for tiden, men EGS leverer så det synger! Top 5 etter oppdatering av listene på fredag.
Dessverre har ikke Epic vært superflinke å oppdatere listene så det har bare vært fire oppdateringen siden de gikk live i starten av november, men Control har vært godt innenfor top 20 listene hver gang, med laveste plassering 12.