Veldig bra respons på DLC sålangt.
Seasonpass har solgt jevnt og trutt og ligger rundt 450-500 reviews på psn i US/EU.
Foundation DLC kom i salg nå nettopp og spratt opp til 200 reviews idag.
Veldig bra respons på DLC sålangt.
Seasonpass har solgt jevnt og trutt og ligger rundt 450-500 reviews på psn i US/EU.
Foundation DLC kom i salg nå nettopp og spratt opp til 200 reviews idag.
Inderes med ny målkurs : 18 eur.
Regner da med redeye kommer over 20 da de stort sett er mer positiv enn finnene.
Blir litt skeptisk når det går 6000 aksjer i en smell, etter forrige innsidesalget.
Our new fair value range is EUR 11-32 per share (EUR 8-28) with a base case of EUR 22 per share (EUR 17).
Lite Control stats:
Reddit subs. Øker drastisk nå på slutten av mars. PSNOW har nok mye av skylden, men den store økningen kom ikke før 25 mars, mens spillet var tilgjengelig fra 3 mars.
Gamstat:
Jeg tenker spillet har solgt veldig bra som deal of the week på psn.
Ser man på DLC reviews på PSN så virker det som det også selges veldig mange kopier av det for tiden.
Som vi ville sagt i Funcom, Remedy trykker penger
Blir vel lansert på steam i august? 1 års Exclusive med Epic
Gjetter at dette blir en fin midlertidig topp å selge på, og så kan man fiske inn igjen på røde dager. Gått litt voldsomt i det siste, og nå er jeg helt ute igjen.
Jeg og, men solgte litt tidlig. Siste ut på 16,6.
Thomas Puha (com dir) sa at det ble rolig med news fremover, og de har sagt det blir en god stund til de viser frem noe fra spillene (likt det de gjorde med Control), men ba folk se frem til 25års jubileum i august.
Jeg tenker det kan være lurt å la den roe seg, samt la EUR/NOK bedre seg litt før man går inn igjen litt senere i år, før Steam launch.
Men… Jeg har som oftest feil, så anbefaler ingen å høre på meg
Traff ikke toppen perfekt med salgene mine jeg heller, men som du også sier så skjer det ikke så mye framover nå uansett så det blir alltids muligheter til å kjøpe seg inn igjen tror jeg. Tenkte kanskje BAFTA-priser kunne booste kursen litt, men akkurat nå ser det ut som den står og stanger litt(?). Da er det greit å ta seg en liten pause. Den gikk veldig fort veldig mye opp.
Tror nok det er en del tradere som ventet på økt kursmål fra redeye og som selger nå når det ikke fikk den ytterligere boosten som de trodde. Innsiderne har også vist flere ganger, også en person etter avtalen, at 14 euro er en ok pris for dem.
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-control-dlss-2-dot-zero-analysis
Nvidia sin DLSS 2.0 gjør underverker for control på de litt svakere rtx kortene.
Bra reklame at det er goto spillet når Digital Foundry skal sjekke kvaliteten på eye-candy.
Ser ut som denne bare fortsetter opp. Jaja. Jeg er fortsatt utenfor
Om du trenger et lyspunkt. Så bare tenk litt på han absolutt skulle dumpe alt på 10.2 for 2 uker siden
Sprengt gjennom 18 nå.
Er sprengt en passende beskrivelse av volumet?
Oi, nei definitivt ikke
Fortsatt utenfor?
Edit: Mulig den går gjennom 19 idag også. Sprøtt. Har fortsatt ikke kjøpt meg inn.
Jeg er enda utenfor. Planlegger inngang i juni/juli tenker jeg. Håper jeg er lur
Anyway:
Der eksploderte Remedy rett til 19.80. Hva i helvete skjer?
Jeg er ute
Jeg også. Skjønner ikke helt hvordan den bare kan fortsette evig opp på denne måten for å være ærlig. Men Stillfront gjør jo det samme.