Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

EG7 gjør jo det samme, så ja… Da kan vel alt gå opp evig. :sweat_smile:

1 Like

Litt usaklig da det lå lite til salgs. Sitter godt, er skyldig deg en @Konamixx :slight_smile:

1 Like

Bare glad flere får øynene opp for dette fantastiske selskapet. Har lenge vært altfor lavt verdsatt. Imo den beste utviklern i norden.

Ja smilte bredt når 2 venner av meg diskuterte hvor bra et spill var(men litt slitsomt pga inntrykk) Var vist Control :smiley:

Men på 20 Euro synes jeg den begynner å bli litt dyr faktisk.

3 Likes

I dagens marked er jeg helt enig.

I dagens marked er nok spillaksjer det sikreste du kan kjøpe. Mange potensielle spillere sitter coronafast hjemme og de som dør er stort sett gamle (og spiller ikke). Renter er så lave at noe annet må investorene putte pengene inn i så da blir det fort aksjer. Har 12 spill-aksjer i porteføljen nå også remedy selvfølgelig. Mange mindre poster dog.

1 Like

Tenkte all gaming var dyrt idag. Lenge til neste Remedy release, men de har all utviklingskostnader dekket?

2 Likes

Fortsatt ingen som ønsker å selge denne noe særlig ned. Jeg skjønner at dealen med Epic var bra altså, men kom igjen da…gi meg en kjøpsanledning! :grimacing:

Jeg var også helt sikker på at oppgangen var et blaff, men etter noen dager ombestemte jeg meg og kjøpte tilbake dyrere. En mulighet er å kjøpe litt nå og så heller vente med resten hvis kjøpsanledningen kommer.

Den avtalen der er nesten for god til å være sann btw, men trodde ikke helt på at finnene verdsatte den så høyt.

3 Likes

Skal gi det litt mer tid, men foreløpig ingen tegn til at den synker tilbake. Litt sprøtt, for etter en sånn oppgang i andre spillaksjer er det ofte bare snakk om få dager eller uker før den er tilbake nesten på samme nivå som før oppgangen, for så å klatre sakte oppover igjen. Mirakel at denne ikke er overkjøpt.

3 Likes

Er et fond som handler.

Dukket plutselig opp på listene i mars.
Tipper vi ser en økning her når listene oppdateres i starten av mai.
45900 er altså endring i antall og 92 i prosent.

4 Likes

20 Euro nå. Fortsetter opp uten å slakke av nevneverdig.

Edit: Testa noen kjøpsordre, og med mindre man kjøper det som ligger ute til salgs er det ikke mulig å få kjøpt noe. Roboter legger seg over med en gang, helt opp til salgsprisen som ligger der. Gir opp denne inntil videre tror jeg.

2 Likes

Hvis det er et fond som kjøper mye, kan de bli frontrunnet av proffer som har skjønt tegninga.

3 Likes

Bra økning forrige periode, følger trenden på steam. Har ikke fulgt så mye med i industrien , men vegrer fortsatt PC gamere på å kjøpe via EPIC store ?

22.30 nå :sweat_smile:

1 Like

fy f…
Jeg som skulle kjøpe meg inn igjen på 14 før august :roll_eyes:

1 Like

Det er tydeligvis ikke den generelle oppfatning at denne aksjen er for dyr akkurat nå. Bare jeg som sitter og ser på at jeg går glipp av gevinst. Men det blir bare vondere å kjøpe. Synes den var dyr da den bikket 20.

Tja kommer jo helt an på hva man baserer det på.
Basert på FY19 tall er de veldig dyre nå.

Basert på at de guider vekst, har tidenes publishing avtale, et anderkjent produksjonsteam kapable til å produsere GOTY, gode IP’er og fantastisk inhouse engine så er det ikke sikkert det er så dyrt. Padden er tross alt verd 1,2 mrd til sammenligning.

Edit: Glemte jo å nevne at de er utbytteaksje også.

1 Like

Remedy Entertainment Group Investor call 18 May 14:00 CET

Kan være verdt å henge seg på denne :wink: