Interessant. Hvor har du funnet den?
Jeg ble invitert. Er et pareto arrangement.
Jeg skal delta på callen, ble fortalt man måtte melde seg på, men her er iallefall presentasjonen.
Remedy x Pareto investor call 2020-05-18 Tero Virtala presentation.pdf (4,7 MB)
Det forklarer mye av volumet, bra det omsettes hær oppe
Måtte i møtet, fikk ikke deltatt på call ;/
Innsidekjøp på fattige 1500 aksjer fra en i styret + idag ny award
Som forventet.
Synd vi ikke fikk se storyen På tide nå at Remedy starter å dra porteføljen litt igjen!
Kursen fikk fart på seg
Vet ikke hva jeg syns ( #PCmasterrace ), men virker som det appellerer til konsoll / asia ?
Blir spennende å se hva de evt klarer med storymode.
40MEUR LTD revenue pr Q1 20. Da er vel all utvikling og promotering dekket inn og DLC2, Steam launch, Nextgen lansering blir icing on the cake.
Etter å ha sett steam launchene til metro og satisfactory blir det interessant å se hvordan det går med control.
Tror det blir veldig bra! Remedy selger mye via “word of mouth” og mange som ikke har hørt om spillet enda
Jeg er faktisk litt skeptisk. Communitysiden til Control er egentlig skuffende liten (28k). Et spill som Ancestors har godt over 40k f.eks. Hjelper heller ikke at spillet virket “bugget” på steam. Får de ikke frem på wishlist og må bla en side før du finner communitysiden. Mulig det er 505 som gjør en dårlig jobb med å vedlikeholde siden, ville ikke forundret meg. Det har vært sånn lenge også, så er jo passe dårlig at ingen i 505 har tatt tak i det.
Hmmm du sier noe dær, men er steam community så stort nå? Tenkte alle var på discord.
Uansett helt klart dårlig for steam algoen at de ikke har fokusert noe på wishlist, så blir nok neppe å få en god start som de kunne ha fått. Flott du påpeker dette
Men kanskje ikke like viktig for en større aktør som Remedy?
Et Norsk indie selskap jeg er investor i har 10k i steamcommunity og 70k wishlists, men de hadde skjønt viktigheten av den for algoen ganske tidlig i fasen
Er ikke Remedy kjent for å legge ut gåter ? hmmmm