Joda, men dette er ikke en gåte engang. Alan Cake = Alan Wake + Jubileumskake. Enkelt!
Vent litt nå. Har kommet tilbake fra kroken etter @Konamixx sin post
"We can confirm that none of the games on the Epic Games Store are secretly cake. "
Meeeen det kan bety at det kommer noe snart?! Jubileums kaken er Alan wake 2
Take responsibility of complex world systems that allow for the creation of compelling open world experiences and drive them from conception through to full implementation and polish
Define and drive the creation of unique content and in-game events that delight players and encourage them to explore the game world
Work with the design team to brainstorm and prototype new ways to keep players engaged and the community buzzing
Lurer på hva de egentlig koker opp borti saunaen sin. Dette er jo ting som ikke er typisk for Remedy spill.
Er jo tidligere sagt at northlight teamet jobber med å integrere multiplayer inn i motoren.
Noen forventninger til Microsofts Xbox-presentasjon torsdag 23.? Remedy har jo vært gode kompiser med Microsoft tidligere.
Jeg har ingen. Tror ikke forholdet mellom de to er så bra etter QB/AW2 styret. Virker også som Remedy og Sony er bestiser for tiden.
Edit: Men er jo klart at penger rår, og Remedy har et spill i prod uten publisher (vanguard), så muligheten ervel der. Det sagt så tror jeg de har tenkt å selfpublishe det.
Denne fan posten som har skapt litt oppgang de siste dagene?
Jaja, der gikk kursen til 24
Lavt volum som vanlig, så går nok litt ned igjen. Men jeg bare HODLer og venter på steam, har troen på at Control har en ganske lang/feit salgskurve pga lite marketing.
Har solgt ca. halvparten av alt jeg hadde. Gikk inn igjen på 20-21 tidligere i sommer.
To ny interessante jobber hos Remedy. Tydelig at de outsoucer større deler av produksjon enn art nå.
Når kjøper du det tilbake ?
Det kan det godt hende at jeg begynner med allerede idag, så sant jeg får kjøpt billigere enn jeg solgte.
Edit: Jeg liker å være 50% inne sånn at man kan kjøpe nedover og selge oppover. Men det er alltid litt guffent hvis man oppnår 100% inne eller ute.
Jeg selger meg heller aldri helt ut av selskaper som jeg tror på langsiktig.
Fet trailer! Remedy er gode på historiefortelling. Spent på hvordan dette blir, føler de går rett i strupen på Call of Duty’s campaigns nå.
#pcmasterrace så synes det ser helt ok ut. Men blir helt sikkert populært i Asia og virker som konsoll gamere i kommentarerfeltet er kjempe positive
Agreed! Remedy fanboy her, men damn, den traileren var feeeeet. Må finne sangen, digget den!
Litt mer gameplay under
Så at de understreket på traileren igår at “single player campaign sold separately”, og da ikke inkludert i Game Pass.