Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Auction halt! Skjer🤔

Aner ikke, vet bare at jeg solgte halvparten av den halvparten jeg satt igjen med. Fikk ut noen på 27,6. Vanskelig å si nei til det :exploding_head:

2 Likes

Smart, “chiller” på flyplassen og var for treg. Så d gikk lite volum opp, så antar det var en dum robot og lite salgsordre.

1 Like

Kan fort hende jeg angrer, men jeg burde ikke være for grådig. Har jo tross alt kjøpt og eid Starbreeze fra noen øre og videre opp over 25kr uten å selge før den var nede på 15kr. :joy:

Blir ikke fornøyd uansett. Sitter rolig med resten i Remedy nå, og kjøper igjen hvis den dipper. Men reaksjonen idag var ganske syk.

Stengte på 26. Bra oppgang det.

2 Likes

Hadde nok tradet litt mer om ikke valutavekslingen spiste meg opp

Crossfire X campain har høy like to dislike ratio, velter i positive kommentarer på youtube.
Virker som konsoll gamere er sulte på en bra campaign ala COD sin som kom nylig selv om den er kort? Mange er nok lei all fokuset på Battleroyale og GaaS.

“The CrossfireX campaign will be available in a Premium Battle Pass at launch in addition to a variety of modes in the free to play multiplayer experience.”

Kan jo bety at det blir mer i framtiden fra Remedy ?

Få deg valutakonto?

Joda burde vel egentlig sette meg inn i systemet da eksponering i Euro har gått fra 5% til 20% . Men kan man ha valutakonto via zerokonto ?

Usikker men zero er fryktelig nordnet lock in

Hva tror dere om kursen videre uka som kommer? Fortsetter vi i rykk og napp oppover, eller begynner det å bli tid for å slappe litt av? :sweat_smile:

Kjøpt tilbake noe ?

Kanskje denne førte til oppgangen tilbake til 26 / evt posisjonering til Q1/2 :smiley:
Doblet på 21 euro og økte litt mer på 25 :crossed_fingers:

Remedy-Entertainment-Aktieanalys-CCM-Research.pdf (2,3 MB)

3 Likes

3 uker til steam lansering også. Samt sikkert litt hype iforhold til 25-års jubileet og evt noen annonseringer ifbm det.
Samt DLC 2 skulle lanseres ila sommeren. Tydeligvis litt covid 19 forsinket, men de har tatt opp VO for en god stund siden, så kan ikke være langt unna. Kanskje sammen med steam lansering?

Meget interessant podcast, og relativt relevant i forhold til hvordan Remedy jobber.

1 Like

AWE ekspansjon announcement på state of play nå. 27 aug

«what if there’s actually been a plan in place for over a decade on how some of our games are connected – a Remedy Connected Universe, if you will – and payoff for certain things is… down the line?»

2 Likes

Kjøpte tilbake ca. 80% av alt jeg hadde, handlet nedover mot 23kr etter salget mitt. Men nå er jeg inne med litt under halvparten, etter oppgangen den siste uka igjen. Blir litt ut og inn her.

2 Likes

ATH! 28.50! :smiley:

Fy faen

:smile: Den gleden er alltid bittersøt i Remedy, du vet jo den faller tilbake!
Hilsen en som foretrekker sakte og sikker stigning :sweat_smile:

På tide å selge tenker du eller? Jeg vet nemlig ikke lenger…

Nei, jeg er veldig langsiktig så svingninger er ikke så viktig for meg+ bommer som oftest på trades :stuck_out_tongue:
Halvparten står på IPS konto faktisk haha ( siden man ikke kunne kjøpe via ASK)

Tjener du noe på denne tradinga i remedy forresten eller hadde det vært like greit å sitte stille. I star satt du stille veldig lenge mener jeg å huske og det kan kanskje ha vært grunnlaget for suksessen? Ja du kom deg ikke ut på toppen, men verdistigninga i forkant var jo det viktigste?

Jeg tror jeg kunne ha sittet helt stille i remedy og fått mye mer igjen for det enn denne tradinga som gir ofte mindre summer, men man går glipp av den store summen som kom av trenden opp.

1 Like

Med langsiktig mener jeg, Fyfaen for en fancrowd Remedy har når jeg leser kommentarer på twitter. Har de andre selvskapene det?
Liker eierstrukturen i Remedy hvor de ansatte eier en god del og har kontroll selv?

så tenker at Control forsvarer en kurs på rundt 20-25 dersom Crossfire X ikke leverer.
Men har en følelse Campagin kan bli bra + det nye GaaS prosjektet Vanguard vil dra oss til nye høyder :slight_smile:

2 Likes