Begynner å se stygt ut på sosiale medier.
Kan ikke skjønne at det der skal dra kursen såpass. Markedet for PS5 og Series X er jo knøttlite. Tar flere år før mange nok har konsollene til at det gir skikkelig utslag. Tror neppe Control blir en stor lanseringstittel folk gidder å kjøpe om igjen.
Solgte halve potten på 31,5.
Avventer en eventuell rapport dipp og kjøper tilbake da.
Du var tøff nå som utelot «en eventuell» dipp!
Tror jeg bare sitter over denne gangen og heller øker på dippen. Ser man et par uker fram i tid blir det veldig interessant å se hvordan Control klarer seg på steam og vi kan jo håpe på tilsvarende boost som Satisfactory har fått
Er nesten helt ute nå, sitter igjen med 10% av det jeg hadde på det meste. Tjent godt uansett, så får rapporten gå som den går.
Får bare sitte igjen hær forelsket i Remedy, men blir å legge ann på henne hardere om hun går ned.(investere mer)
@pdx Tickern har hengt seg. Takk
Da er rapporten ute. Ser bra ut!
Fin rapport, redeye traff bra, jeg var som vanlig for optimistisk.
Materials and services expenses increased by 79.4% mainly due to the strategic increase in the share of outsourced work related to a new unannounced project.
Må være AW remastered.
Den var bra, men vet ikke om den var bra nok til å kjøre kursen enda mer opp for øyeblikket. Remedy har gått mye.
Blir nok en liten pause i utviklingen ja før steam salg 27 august /Crossfire drar kursen videre.
Så får dere ha lykke til med å kjøpe/time dippen
Takk, det trengs! Dippkjøp er det verste!
Edit: Fikk solgt noen av restene på 33,80
Nice gratulerer med bra gevinst siste mnd
Jeg sitter rolig , re allokerer kapital fra olje/IT om muligheten byr seg
Takk! Hemmeligheten er at jeg ikke aner når toppene eller bunnene er forbi
Hadde jeg visst det jeg vet idag så kunne jeg bare sittet i ro med alt sammen.
Trading:
Tenker man mere trigger-basert trading så gjetter jeg på at steam release er kanskje enda bedre salgsøyeblikk. Og er det noen som vil inn for å gjøre en trade på denne eventen, så begynner det å haste… Kommer ikke dippen, så må de løpe litt etter.
Fundamentalt:
Fin rapport fra remedy og
“Remedy upprepar sin prognos om ökade intäkter och stigande rörelseresultat 2020 där huvuddelen av förbättringen väntas under det andra halvåret.”
Nyhetsbyrån Direkt
Ser ingen spor av store pump&dump tradere. Kanskje noen i NRD, eller når jeg tenker meg om vet dafaen hva jeg skal se etter haha
Ja det er en av grunnene til at jeg valgte å ikke selge noe før rapporten. Ny expansion + steam release kan bli bra.
Vel da bommet redeye på 3 av 4 rapporter ser det ut som. Synes hele vinklingen var litt merkelig og slå sammen de 4 helt forskjellige selskapene i en analyse. På tide å styrke analyseavdelingen?
Bommet? Var ikke tallene 16,97 (16,2) revenue, og 3,16 (2,7) Ebit? (Redeye i parantes). Synes det er helt innafor, og ganske mye bedre enn feks inderes og SEB.
Edit : Har ikke fulgt med så nøye, hvilket selskap hadde de kontroll på?
Jeg tenkte mer på denne analysen/artikkel
https://www.redeye.se/research/790853/nordic-gaming-high-expectations?utm_source=avanza&utm_medium=RSS#
Innledningen:
This week our covered four major Nordic gaming companies will report its earnings, Embracer, Stillfront, Remedy, and G5. Social gaming has been the major trend during Q2. Activision, Take-Two, and Nintendo all have shown triple-digit growth during the quarter. We expect that our Nordic companies will show more moderate growth due to the absence of strong social gaming brands.