Og der var Control Ultimate Edition #2 på GTS. Er vel ikke helt enkelt å stjele #1 fra fall guys…
Ja var synd det ikke klarte 1. Ser for meg at det går ned herfra. Trykket fra start var nok ganske høyt siden det ikke var mulig å forhåndskjøpe.
Veldig sykt om de hadde klart å slå Fall guys som er mega populært, fornøyd med topp 2 med lite markedsføring?
Der var Control #1
oi det er ganske sick imo Får se hvor lenge de klarer d!
Fall guys har jo 4k reviews per dag
Hot damn! Nice! Mangler bare AW remaster på gamescom ikveld.
Haha bulls og bears er likestilt idag? Ingen omsetning jo
Random retweet fra Tomas Puha.
På tide å hype?
Økte litt på bakgrunn av steam plassering og litt Lotto for kvelden
3047 reviews og fremdeles rundt top10 ( #8 nå ) må vel sies å være akseptabelt ?
Ja har holdt seg greit. Klarer vel kanskje 400k solgte på steam i 2020 da. Skal vel stort sett være penger i kassen på dette stadiet i livssyklusen.
God damn it 505 og remedy driter seg ut med dette!
Hva er problemet her egentlig?
Leser https://controlgame.com/ultimateeditioncommunityblog/ og linken over, men skjønner ikke helt hovedproblemet.
505 påpekte at det var umulig å oppgradere gamle eiere sin versjon til XBX/PS5 variant siden orginalspillet og Ultimate edition var to forskjellige spill/SKU’er. Nå viser det seg at det er BS og at Digital deluxe og ultimate edition er akkurat samme spillet.
så målet til 505 games er å få gamle eiere til å kjøpe spillet og expansions på nytt på nye konsoller?
Jess. Ganske dårlig gjort overfor tidligere kjøpere.
Edit: håper og tror dette er 505 som styrer og Remedy har ikke så mye valg
Minner litt om når funcom sin TSW gikk over til SWL (free to play) og man ikke kunne overføre sin karakter til det nye spillet, men gamle spillere måtte starte fra begynnelsen av med ny karakter og nytt innhold kom kun i SWL. Det ble raseri og mange gamle spillere forlot spillet for godt.
Jeg klarer altså ikke å holde meg utenfor denne aksjen. Nesten all-in igjen, sakte men sikkert.
Aldri feil å være investert i gullhøna her. Blir bra uansett denne.