For ikke å glemme
- Ingen store IP’er. Dog kanskje noe av det Antimatter besitter kan kalles OK.
- ingen egen spillmotor
- Ikke tidenes publisheravtale som fjerner all risiko for fiasko for to av prosjektene sine.
For ikke å glemme
Det er vel bare et spørsmål om tid før det avsløres hva “Project Vanguard” er for noe. Og sånn jeg har skjønt det så har det ingenting med de to Epic-titlene å gjøre.
Nei det er noe helt annet.
Fremdeles ingen publisher på det, men jeg tror kanskje Remedy publiserer det selv, eller så er det Sony som blir å gjøre det.
i Halvårsrapporten guider de fremdeles et spill eller DLC pr år, og de har fremdeles ikke annonsert noe for 2021, så burde vel komme om en stund. Om det blir Vanguard eller miniprosjektet med Epic vet jeg ikke, men holder en knapp på epic, da jeg forventer at prosjektet er en remaster, hvor mestparten av jobben er gjort av et eksternt studio.
Tanken min er at det utfra halvårsrapporten virker som de fremdeles er i tidlige stadium på Vanguard og Giga epic prosjektet, mens Control var i DLC modus. Allikevel steg kostnadene for outsourcing ganske kraftig, noe som for meg virker ulogisk. Du dytter ikke ut masse Art arbeid til 3. part om prosjektene er i tidlig fase.
Derimot om du har et prosjekt, hvor gameplay og art egentlig er ferdig, men noen må freshe alt opp til dagens nivå, da kan du sette det bort til 3. part.
Er vi ferdige med å dippe nedover da eller? Spør bare fordi jeg snart har fått kjøpt tilbake alt. Venter litt med siste rest i tilfell det skal dumpes litt mer.
Remedy er kvalitet. EG7 er baiskorv…
Hadde ikke satt penger i Eg7 på nåværende tidspunkt.
So it begins.
Hva er mcap på remedy nå? Med 20mrd sek å handle for kan det jo være embracer kommer!
Skjer ikke. De handler aldri over børs. Hele M&A ideen er jo å kjøpe selskap til lave multipler, typ 5-10x ebitda. Det får du aldri over børs. Remedy har MCAP 4 mrd og 40ish x ebitda.
Ja multiplene skal være så lave at meglerhusene kan øke kursmålet på embracer med en gang.embracer kjøper ofte selskap de har samarbeidet med en stund og det er ikke sikkert de går for bare et selskap denne gangen. Mange mindre koster også en del cash.
34 euro… Solgte litt igjen, men bare en liten trade. Tror den snart fortsetter opp og forbi nå. Den har stanget her noen ganger.
Denne som dro kursen idag? Remedy teaser som pokker nå.
Tok meg en 500 post i rem. Alan wake 2 next gen confirmed?
Er det deg jeg selger til?
Kjøpte imorges 2x250 på 33,70
Med ESG gevinst? Velkommen
Faktisk er hele posten kjøpt med Rec penger
Redusert 25% idag. Skal se om jeg får kjøpt de billigere igjen
Raidet er over?
Forsiktig nå! Ligger jo å lurere en nyhet i mørket + Crossfire X går vel live snart ?
I teorien et brudd over 34 også?
Dristig.
Crossfire X dato burde annonseres snart, siden det er en 2020 release.
Control next gen rett rundt hjørne
DB Q3 tall 12.11, burde gi pekepinn på Steamsalget.
Kjøp tilbake før helgen da.