Kunne spart dere for å kjøpe på over 35 foreløpig, dumpes nedover nå. Krever ingen omsetning for å klare det heller.
virker ikke som alan wake om 6 måneder var hot.
Oppgang på spekulasjoner holder aldri så lenge om gangen. Like greit å trade litt der man kan. I retrospekt kunne jeg med fordel solgt hele skiten da jeg solgte og kjøpt tilbake alt idag
Det er sant. Uten bekreftelser faller den alltid tilbake, om det ikke er snakk om en reprising mtp fundamentale verdier. Og det ser vi nok ikke på disse nivåer. Trenger noe snadder om nye spill.
Liker at de teaser, det er bra. De må fortsatt ha fokus på Control, men samtidig småtise om alan.
Husker du han fra “MSI” som måtte ut 10–20k aksjer ? på 10.3 euro ?
Rart at folk som må ut med en gang kjøper aksjer med lavt volum.
Control er jo straks over and done. Mulig som du sier, de holder tilbake alt til Control Nextgen er ute før de slipper noen bomber.
Tydelig at det heller ikke er klart til Xbox release (ref publisert launch liste) noe som er litt synd. Tror det kunne fått god traction fra dag en når man ser på lineupen.
Tenker du på controll eller AW2? for Xbox release?
Jeg tror det omtrent er selvfølge at AW2 blir gamepass tittel.
Den lineupen svingte ikke noe særlig.
https://www.gamer.no/artikler/microsoft-har-oppdatert-listen-over-lanseringsspill-til-xbox-series-x-s/500972
Control.
AW2 er early stage. Blir ikke Gamepass, er jo Epic som publiserer.
Nope, derfor burde Control vært der. Missed opportunity. AC: Valhalla kommer til å selge tonnevis.
Husker det som det var i går. Ca. den 23 mars klokka 14.40?
Litt sånn matnyttig spekulering.
Originally, the game was an open-world experience set across a huge map with mist-shrouded forests, an eerie lake, power plants and a Twin Peaks-style town that players could explore.
- Take responsibility of complex world systems that allow for the creation of compelling open world experiences and drive them from conception through to full implementation and polish
- At least 1 shipped (AAA) game as a designer focused on world system design and demonstrable experience creating compelling open-world systemic gameplay
Tydelig at AW2 blir et open world spill.
Video fra hva AW var i starten. Heftig hva de klarte å produsere med teknologien de hadde tilgjengelig den gang da.
Bruker dagen på å dobble, føler 33 er fint tall.
Er vi snart ferdige med dette dipp-tullet nå så vi kan fortsette mot 40 igjen? Spør for en venn.
Neida, spør for meg selv faktisk.
Crossfire X ryktes lansert 9 NOV. Remedy utviklet storymode en del av seasonpass. Meget bra løsning for remedy. Fryktet det ble standalone, men som en del av seasonpass er nok inntektsmulighetene mangedoblet.
Hvor så du det? Evt er jeg blind
Ikke akkurat news, men har ikke lagt merke til det
Det var news for meg, for det hadde jeg fullstendig gått glipp av Men ja ok, det er jo ikke en så dårlig deal egentlig. Får håpe mange kjøper season pass og Remedy blir greit kompensert for det. Trodde singleplayer skulle være standalone av typen et produkt man bare kjøper separat.