Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Må på jobb akkurat idag, dagen det ryktes ninja launch av Crossfire X.

#XGonGiveItToYa

1 Like

Smeller vel ytterligere nedover i aksjen i morgen hvis Crossfire X uteblir idag. Ser ut som det meste av gaming får grisejuling for øyeblikket. Ingen definitiv bunn i sikte noe sted heller. Sprøtt.

1 Like

Dette er bare en påminnelse altså. Kan informere dere som allerede ikke vet det, at ICYMI = In case you missed it. Vet det kan være vanskelig å følge med i jungelen av nye «ord».

Ingen nyheter enda ang crossfire :confused: Krysser fingrene for at de sniker seg inn på gamepass seksjonen.
Skuffende stillhet, reduserer nok litt i Remedy for å overføre gaming kapital til Embracer iløpet av uken / neste uke. Må diversifisere litt :slight_smile:

1 Like

De har jo ikke sagt noe annet om når Crossfire X kommer, annet enn 2020 da. Så det kan fortsatt dukke opp. Men har fulgt Crossfire X-kanalen på discord, og der har det vært hypet opp ganske heftig at det skulle komme igår. Av brukerne, ikke Remedy.

1 Like

Ja, trodde egentlig de ville satse på gårdagen jeg og. Nå kommer nytt CoD til helga. Spørs om de ikke avventer til desember da for å lansere CFX.

Dessuten er de jo avhengige av Smilegate, så jeg tror ikke dette henger på Remedy. For alt vi vet er de første singleplayer-episodene ferdige, men de kan ikke lanseres før multiplayer er ute, siden det er inkludert i Season Pass. Er Smilegate treige så må vel Remedy bare vente på de.

Ja fulgte med selv dær igårkveld, greit med hype på discorden!

Skal vi spekulerer i smilegate sin avtale med Amazon ang noe spill slipp i 2021 ?

Første singleplayer delen var ferdig i 2018 :stuck_out_tongue:
Remedy er jo bare WFH her så de har ingenting med lanseringen å gjøre overhodet. De må bare pent vente på at smilegate bestemmer seg.

@janno Smilegate har jo avtale med MS her allerede. De har jo sagt 2020 lansering hele veien.
Mulig smilegate/amazon avtalen er om spillet fra det nye smilegate studioet i barcelona.

1 Like

Tilbudspris på aksjer idag, kun 29,90

Fortvilelsen i Crossfire-discorden begynner å peake… :sweat_smile:

2 Likes

Digital bros rapporterte igår, til heller skuffende tall synes jeg.
De rapporterte heller ikke inntekter for noen av titlene sine, som de har gjort før, kun at DS og Control stod for brorparten av de ~35MEUR de dro inn.
Om vi sier DS solgte 700k eksemplarer til gjennomsnittspris 50EUR så havner vi rett i overkant av 20MEUR.

Tipper Control dro inn mellom 6 og 7 MEUR, og nå passert 50MEUR liftetime revenue.

1 Like

haha her har du mat for @Konamixx

image

https://twitter.com/IdleSloth84/status/1326926192084127745

1 Like

Lol nei den går jeg ikke på. MS har ikke noe med AW å gjøre overhodet. Hadde det vært i et intervju med Tim Sweenyboy så hadde det vært noe annet.

Stor deilig sperrepost lagt ut på 30.50. Frigjør midler for å kjøpe mer Embracer, @Evilfreud? :grimacing:

Har ikke remedy nå.

Æsjda :see_no_evil:

Omsetningen er tilnærmet ikke-eksisterende. Tror ikke en dump blir langvarig.

Edit: Fikk napp på 30. Får se om noen av de dypere fiskesnørene går inn

3 Likes

Utsettelse til en gang neste år og skylder på corona. Hmm. Moderate utsettelser er svært ofte kjøpsanledninger. Mitt mantra

Nå ernok stemninga på topp i discord tråden…

1 Like

Men litt rart at Remedy ikke har postet noe. Er det ikke så big deal? De har vel fått betalt av Smilegate for utviklingen uansett da. Men trodde Remedy måtte komme med en pressemelding ved en utsettelse. Siden de ikke gjør det så heller jeg mot at det ikke påvirker de nevneverdig.