Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Taushetsplikt? Er vel Smilegate som må styre løpet med info

Hadde jo ikke g jort noe med en skikkelig washout her da.

Finskene virker mer stabile enn svenskene :grin:
Men jeg får vel reallokete litt kapital.

Vanskelig å si når vi ikke vet hvordan royalty delen ser ut, men tror ikke det er remedy som forsinker dette, så tipper de har fått (og vil fortsette å få) inntekten de skal ha for utvikling av singleplayer delen.
Men er kjedelig. Hadde vært et fint lanseringsvindu for CFX nå før jul engang .

Forøvrig har Tero så godt som bekreftet at de vil publisere selv etterhvert:

Regner med dette er noe de vil belyse mer under CMD.

3 Likes

Mener jeg så noe om at freefloaten her er betydelig mindre enn i mange andre aksjer. og derfor er det mye som skal til før det dumpes skikkelig. Det er ikke så mange aksjer å leke med.

Edit: Med tanke på hvor mange dager vedkommende med blokket på 30 har prøvd å bli kvitt aksjene sine så er det ikke så voldsom stor aktivitet for tiden.

1 Like

Da er vi på 29 euro… Får fiske litt igjen.

Edit: Fisking i runde 1 ga gode resultater. Avventer runde 2 eventuelt.

1 Like

30,80 nå, dæven. Noen andre som kjøpte dippen? :sweat_smile:

Lå å fisket nede på 29, men kjøpte på 30.2 etter sperren på 5k ble spist :slight_smile: Er vi klar for 9 desember ?

1 Like

Så lenge 9. desember ikke skal handle om “Hei, vi trykker opp noen millioner ekstra aksjer fordi vi trenger penger til noen diffuse ambisjoner og klarer egentlig ikke å få butikken til å gå rundt” så er jeg veldig klar! :grin:

Måtte sjekke om @Konamixx var Finsk, men du svar de på engelsk :wink:

Kul side som ble delt, Control hoppet til 91% positivitet på 50% salget.

2 Likes

Here we go again! :see_no_evil:

1 Like

Skulle akkurat til å poste denne. Høres VELDIG ut som control. Vet ikke om andre spill med sinister red light. Passer vel fint, med next gen upgrade rundt hjørnet. Er vel med å presse prisen opp.
Mener jeg sa dette kom til å skje på chatten vår for en god stund siden @colzjek, mellom alle nudsa og kakeoppskriftene.

1 Like

Haha, særlig, slutt å backtrade nå. Eneste fornuftige jeg har sett fra deg de siste 12 månedene er vrien med å bytte ut valnøtter med finhakkede mandler i den New York ostekake oppskriften din.

Men ja ser veldig ut som Ctrl, men det sa vi sist vi fikk disse “redacted” hintene også.

2 Likes
1 Like

Fortsatt mulig å komme seg inn under 31 euro…

Edit: Idet jeg skrev så smalt det.

Ja hadde ikke fått formidlet det til det finske remedy forumet enda.

1 Like

Hvor mye ish burde Control på Game Pass gi i cash?

1 times infinitum.

mer realistisk, 1-2 MEUR tenker jeg på dette tidspunktet. Kommer nok også an på om det er basegame eller Ultimate edition som kommer, da vil vi nok kanskje se et litt høyere beløp.

1 Like

Stikker kursen på nyheten da tro?

Who knows, men tviler. Er tross alt et 1,5år gammelt spill. Må nok et spillannonsering fra de før den virkelig får fart igjen. Har gått mye i år. Jeg sitter bare pal fordi jeg har ståltroa på dette selskapet og evne til å produsere spill, samt tidenes avtale med Epic.

Finnene er heller ikke like banos som svenskene, så blir aldri slike tilstander.

4 Likes