Om noen tvilte, så er det iværtfall bekreftet nå at Vanguard vil være F2P/GAAS
I utgangspunktet tenker jeg “æsj”, men det henger nok igjen fra hva F2P-titler pleide å være. Nå har vi Fortnite og Warzone som gjør det dritbra, så F2P er ikke nødvendigvis noe negativt idag ihvertfall.
Jada, mange mindre spill som har gjort det bra også. Spellbreak, warframe, dauntless for å nevne noen.
Men… F2P har ganske høy inngangsbillett iform av UA. Kanskje vi ser EMIen neste onsdag.
F2P er high risk, high reward som jeg ser det.
I en F2P-modell vil ofte inntektene komme litt senere, fordi spillerne vil spille en stund først før de tar avgjørelsen om å kjøpe noe som helst.
Jeg tror dette blir spennende. Regner med de snakker litt om dette på CMD, samt at de har planer om å publisere spillet selv.
Helt klart high risk/high reward, men med Smilegate og Epic avtalen i bunn er det greit å krydre porteføljen litt.
Tipper denne ansettelen også er ifbm at de skal begynne å publisere ting selv. Trenger noen til å skrive all den små skrifta som følger med ethvert spill.
Han Nordnet-selgeren er hissig med å få solgt aksjene sine nå. Virker stressa og slenger ut småordre nedover og nedover.
Helt klart, å med tanke på Remedy sin trackrecord / world building / selskapets eierstruktur. Er grunnen til at jeg er tyngst vektet i Remedy når det kommer til gamingaksjer.
Tenner et lys for herren med Nordnet-konto. Alt ble spist fortere enn han hadde forestilt seg
Confirmed.
Control har altså pr 30.09.20 passert 50MEUR solgt, totalt 50,9MEUR nå.
Invitation to Remedy’s Capital Markets Day on December 9th, 2020
We are excited to invite investors, analysts, and media representatives to Remedy’s first Capital Markets Day, which will be held online on Wednesday 9th of December.
The two-hour webcast begins at 8 am EST / 1 pm GMT / 3 pm EET at https://remedy.videosync.fi/cmd-2020
During the event, Remedy’s management will discuss the company’s strategy, games and projects, as well as operations. Presentations will be given by all members of the Executive Team: Tero Virtala (CEO), Terhi Kauppi (CFO), Sam Lake (Creative Director), Christopher Schmitz (COO), Johannes Paloheimo (CCO), and Mikaela Öberg (HR Director).
Each presentation will be followed by a Q&A session with questions from the audience through the webcast platform. The event will be held in English.
Presentation material and a recording of the event will be available afterwards on Remedy’s investor website at https://investors.remedygames.com
We look forward to welcoming you to our Capital Markets Day 2020!
To timer! Jeg er ganske nysgjerrig på hva dette blir. De har jo hatt presentasjon med Redeye og sånt tidligere, men antar de skal gå mer i dybden
Når alle sammen fra ceo ned til vaskedama skal holde presentasjon så regner jeg med de fyller det lett. Spent på hvilken dassgodlukt de bruker.
Derfor Q&A-biten!
Tar en trade idag etter kjøpene på 29.x Beholder 75%.
Leste på discord at EG7 nå har en mcap på rundt 7 milliarder SEK. Dratt langt forbi Remedy nå gitt.
Skal være 46millioner aksjer i EG7, så havner bare rett under 5miliarder.
Oppblåst luftslott.