Åpner på 35!? Hvis ingen sitter og tukler på gøy.
ATH: 35,70!!!
Åpner på 35!? Hvis ingen sitter og tukler på gøy.
ATH: 35,70!!!
Nice, gjør sjelden predictions. Men prøver meg på at vi skal opp til 40 å danne nytt gulv basert på tidligere kursdrag ? innen 1-2 mnd, kanskje før nyttår
synd det er lite interesse til aksjen på forumet, postene blir kjempelite sett
aner ikke kursen. har ikke funnet analysen.
" Remedy’s first Capital Markets Day (CMD) was impressive according to us. Structured, very well prepared, and highly professional, like all Remedy´s work. Remedy described themselves as a creative super-developer in a press release before the CMD, and we believe that is an understatement. We comment on the highlights from the CMD and raise our base case."
“We have raised our long-term estimates from 2023 and beyond. Our new base case is EUR 37 per share (EUR 28) and our fair value range is unchanged for the time being.”
Target 43(!!!) Euro!
Tja vi får se om man kommer over 40 i det minste. Jeg tipper trigger-lista over nye spill er litt i tynneste laget for at mange nok holder på aksjen. Vanlige problemet med spill-aksjer egentlig. Alle vil være med på hypen,men ikke ellers for å sette det på spissen.
Vet ikke hvor mange ganger jeg har trodd at nå kommer en skikkelig reprising og så er man tilbake på 29 etter en stund.
Og denne triggeren som kom var kjent på forhånd tidspunktet så fullt mulig tradere frontrunnet nyheten.
De postet link på facebook nå og søkte etter utviklere.
Gitt volum enn er jeg usikker på hvor mange som trader aksjen. Gikk litt i forrige uke, men de aksjene er nok ute idag. Virker som det har vært fravær av svensker som er mer triggerhappy? Men dette kan du bedre enn meg @Alex
Mitt veddemål er Remedy fortjener en premium pris, så sitter nok stille med mesteparten av potten
Da jeg våknet idag var jeg nesten tom for aksjer, hadde noen ordre liggende som jeg ikke hadde trodd skulle gå gjennom. Få en liten tur ned mot 30 igjen da, så jeg kan fylle opp på nytt? Pretty please!?
Edit: 37:50, ny ATH idag igjen.
Edit2: Da stikker jeg nesa ut og sier at jeg tror toppen er nådd for en stund i denne omgangen. Nå sitter jeg bare igjen med kanskje 15% av det jeg hadde.
Foreløpig ser det vel ut som jeg har solgt meg ut altfor tidlig. Men jeg kjøper også alltid for tidlig, så det går opp i opp. Har bare en minipost igjen etter at nesten alt røyk ut på 37.90 idag. Skal ikke klage på avkastningen uansett, og går inn igjen så fort den roer seg ned litt. Så vil tiden vise om det blir dyrere eller billigere enn idag.
Skulle kjøpt på 31 når det var til vurdering - finfin aksje dette.
Kunne kjøpt på 10 i mars. Det hadde vært noe.
Edit: Men kan vi snart bli enige om at den er litt heftig overkjøpt sånn rent kortsiktig eller? Jeg vil inn igjen!
Gjør det greit på Gamepass om dagen.
Kunne kjøpt mye rart i mars Hadde dessverre kun IPS konto å handle Remedy aksjer for da, men overførte en del til Zerokonto på 20 euro
Har fortsatt alle aksjene mine, men tenker en korreksjon ned til ca 35 euro ish er sunt for aksjen! Veldig lite volum idag, så dersom noen litt større vil ut iløpet av uken. Ja du vet hva som skjer mr fisherman
Men vet Marketmakers podcast har snakket om Remedy i 2 podcaster nå, tror de har en posisjon basert på de ledene spørsmålene de spurte den siste gjesten. #Tinfoilhat
Vet ikke hvor stor lytterbase de har.
Tok en liten @christan øvelse med google trends.
Lanseringen av Control var kanskje ikke en innertier, men tailen til spillet ser veldig bra ut.
November i år var jo den beste måneden de hadde hatt salgsmessig noensinne. Det er ganske drøyt!
Edit: NY ATH idag! 38,30… foreløpig
38,60!
38,80!
38,90! Jeg gir opp!
Har ikke Remedy sin strategi vært basert på lite marketing og mer “word of mouth”?
De vil få en lang revenue hale med game pass