Syntes de var litt dyre på 14 euro
Har du hørt uttrykket om å trade seg bort (i aksjer man egentlig har stor langsiktig tro på)?
De har nok ikke hatt de største markedsførings budsjettene nei. 10MEUR hos Epic synes jeg heller ikke var super stort, sett i forhold til mange AAA produksjoner, men er nok vesentlig mye mer enn 505 brukte på Control.
Hjelper jo også at det er et forbaska bra spill. Anbefaler alle å prøve det for å se hva Remedy er istand til på relativt små budsjett.
Også Interessant å se at de har peaket høyere for hvert salg de har hatt. riktignok på lavere % i første salg.
15-10-3.
Ja. Men har også alltid fått kjøpt tilbake billigere enn jeg har solgt i Remedy, så hvis jeg må kjøpe dyrere denne ene gangen er det ingen større krise. Har kjøpt i dipper og solgt rundt toppene i hele år. Aldri truffet perfekt, men har nok vært bedre enn å sitte i ro.
Denne sliden fra CMD er nice.
Sjekk salgseffekten av PSNOW i mars.
Edit: den hvite PC peaken er faktisk ikke Steam, må være sommersalg eller noe.
Et dropp på 3%… Fiskesnøret er ikke helt ute, men har dratt båten ned til vannet ihvertfall.
Edit: 38.20. Siste rest lagt ut til salgs. Jeg synes omsetningen har dabbet av såpass siden 10. desember at jeg forventer utålmodige selgere kommer til å kjøre kursen ned når de skal selge det de har. Selv om det ikke nødvendigvis er så store ordre. Føler det er litt av ulempen med at kursen stiger på så lav omsetning. Mulig jeg tar helt feil, men den risken får jeg bare ta. Dette året med Remedy har vært helt sykt
Reduserte 1/10 av beholdningen for å gå inn i Arcane crypto
Noen på kjøpern idag? Kjøpt tilbake litt av det jeg solgte på 39,80
Husk at euroen er opp 2% siden du solgte fredag
Valutakonto!
Valutakonto er vel bare styr, mener jeg hadde det hos Nordnet tidligere. Et mareritt å skulle surre med veksling og huske å følge med. Er ikke så farlig, kom inn litt billigere enn siste salg uansett
Jeg vil ha valuta risk + har ikke AS da valutakoto kun er på fondskonto?
Hos PAS har de valuta på ask også.
Valutakonto er digg.
Kan ikke handle Remedy på ASK uansett
Men skal absolutt vurdere det den dagen gaming aksjene kan handles.
Spennende selskap! Jeg har nettopp kjøpt en lyttepost her. Får remedy royalty inntekter av crossfire bidragene? Isåfall er det jo veldig spennende å følge med på det snart
Velkommen! De får noe royalties ja mener jeg.
Sjekk ut videoen fra kapitalmarkedsdagen, Mye bra info dær!
Da var det duket for Control til gamepass for pc