Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Remedy Entertainment (REMEDY)

Monay in da bank

Edit: Control: Ultimate Edition for PlayStation 5 Reviews - Metacritic

4 Likes

På tide å få litt forventninger?

1 Like

Stilig, det hadde jeg ikke fått med meg!

Noen forventninger til rapporten på fredag da? Antar de har solgt bra i Q4, var vel også da de ble inkludert i Game Pass og fikk Switch cloud versjonen.

Tror det blir en bra rapport.

Tror Inderes treffer bra. De har god kontakt med selskapet. IR er faktisk “aktiv” på forumet deres til tider.

Videre er det eneste jeg ønsker meg guiding på fortsatt vekst, samt guiding på et spillslipp pr år. Om de fjerner sistnevnte fra rapporten tror jeg fort vi kan få en nedtur, da de implisitt sier at de ikke kommer til å lansere et spill i 2021.

5 Likes

Lykke til imorgen folkens, tror den blir en bra rapport! spent på pipeline.

Har vært ute av Remedy en 1mnd +, da jeg så potensiell større kortsiktig oppside i ACC.
Dessverre for meg har kursen hentet seg helt inn igjen, så ikke gjort noe bra trade. Men ser fram til å ha en større pot i Remedy igjen senere, Vanguard blir nok kjempe :smiley:

1 Like

Solgte en liten skvett idag. Er ca 50% inne nå.

1 Like

Jeg og faktisk :sweat_smile:

1 Like

Vi kommer til å angre hvis det vises fram noe på Epic Showcase ikveld og rapporten imorgen er dritbra. :grimacing:

1 Like

Absolutt! Og derfor jeg ikke solgte mye, men jeg tror egentlig ikke på reveal ikveld.
Rapporten blir bra, men usikker på om de holder ved guidingen på et spill pr år, og usikker på om de guider vekst i 2021.
Kjøper med glede om de leverer på alle de punktene!!

1 Like

Sitter med en øl og ser showet nå @Onns @Konamixx , dere blir nok veldig skuffet. Vanguard annonserte akkurat at de har merget GaaS prosjektet sitt sammen med EvilvEvil, og det sniklanseres i kveld!!

Litt usikker på om det stemmer eller ikke, streamen er helt ute å kjøre, så det er umulig å få sett noe dessverre.

Funker på jutube :slight_smile:
Men ingenting spennende. Done nå.

5 Likes

Du får kanskje mulighet imorgen :slight_smile: kanskje ikke helt der nede, men tror det er endel forventninger i aksjen akkurat nå.

Ja, den streamen var noe av det mer bedrøvelige jeg har sett. Helt uavhengig av at det ikke var noe fra Remedy. Jeg hadde forventet litt mer i stil med en miniversjon av sånne presentasjoner Sony eller MS kjører, evt Game Awards. Men dette var hovedsakelig kjente titler i ny butikk bare. Kjedelig :sweat_smile:

2 Likes

Funfact. Noen dumpet på 31-32 euro for 2 uker siden :sweat_smile:

2 Likes

Det var vel alle strektegnerknektene på TI :sunglasses:

Meget pent…

Remedy expects its revenue and operating profit to increase during 2021. Majority of the revenue and operating profit growth is expected to materialize during the second half-year period.

Knyter lissene, blir muligens løpende etter idag.

Slo estimatene til Inderes (3%), Redeye (20%) og SEB (15%)

4 Likes

Generelt nå så knuser spillaksjene estimatene er mitt inntrykk. G5ENT haddde f.eks.rapport i går og aksjekursen økte over 20% som resultat. En strategi nå er å kjøpe spillaksjer før rapport hvis dette mønstret holder seg. Mange spillaksjer gikk opp i går i norden.

2 Likes

The capitalized expenses were related to Vanguard, one unannounced project and the two unannounced projects, which the company signed with Epic Games on 26 March 2020. Based on the publishing agreement, Epic funds development costs for the two projects.

Control 2 says hi…

5 Likes