For de av dere som ikke har sett dette enda: Sig og Resqunit går på luften i podden til Valebrokk og Stordalen. De holder seg busy den gjengen, dette blir veldig bra.
Fått info ?
Kommer nok et nytt aksjonær nytt i løpet av dagen eller de nærmeste dagene.
Det foreligger ny update på noteringen på ownersroom, for de av dere som er interessert
Bra det går framover. Like tidkrevende å starte opp nye selskaper der borte ser det ut til
Da er det bare å vente på nyhetsbrevet
Hvor mange er det snakk om?
Dårlig tidspunkt å selge nå med alt det positive som skjer i selskapet.
Imponerende produkt portefølje selskapet har opparbeidet seg på kort tid og flinke folk som har kommet inn gjennom Global Ocean Data og i styret.
Ja men Geir är desperat att komma ut
Regner med 50 og 100 tusen eller
Selger du disse aksjene til IPO så burde du hatt en runde i buret med Mike Tyson… sitter på 200k og skulle gjerne hatt mer men dessverre
Tror ikke de vil ha for høy mcap fra start av, men det er gått noen måneder og GOD er utviklet… så blir overrasket om de går ut på 9,5… tror 11-12 er mer naturlig , noe som tilsvarer 115-125 i mcap!
Er ikke mye frie aksjer her heller og de tunge investorene har tenkt å sitte her til 2030… så den vil ikke kunne shortes i en alt for stor grad…
Tror dette er et selskap som på lang sikt (3-10 år) vil ha en mcap på 1 milliard +++ og da har vi alle gjort minimum 10gangen
Förstår inte hur september ska vara möjligt.
Den sista raden där när kan man förvänta att den är DONE 3-8 veckor från när ?
Nei, dei er flinke til å utsette og utsette. Blir nok tidligst eit stykke ut i oktober, men for min del har eg god tid til dei er på børs.
Det är ju en prosses som skall göras och tar den tid det tar.
Jag har ingen stress.
Men tycker inte folk här ska vara säkra på noteringsdag förrän fakta finns.
Vil anta en har som mål å sende søknad i det minste i september siden en sa en skulle på børs i september. Bra mulighet for rally for grønne aksjer mot slutten av året, og neste år, siden mange grønne vekst aksjer har hatt store fall i år. Håper vi er på børs da. Miljøproblematikk vil fortsette å gjøre grønne aksjer “hot” så lenge de klarer å levere.
Kommer ikke til å selge en aksje under notering, men vil selvfølgelig følge med om noen har garasjesalg. Grunnen jeg ble aksjonær i selskapet var aha opplevelsen etter å ha sett ide, planer og timing, pluss noe jeg tror mange undervurderer - Resqunit har en særdeles global appell med store muligheter for skalering av både produksjon av utstyr og bruken av innsamlet sensordata fra dagens nivå.
Angrer litt at jeg ikke gikk like tungt inn i Resqunit som i Freyr som er min desidert største investering per idag. Spørsmålet er jo hvor flinke ledelsen er til å utnytte dette - skalere salg, produksjon, data mulighetene og beholde kvalitet. Segmentet Resqunit har skapt seg er genialt, og nødvendig. En god ide kan tjene penger, en fantastisk ide kan tjene både penger og omgivelsene.
Podcast med Stordalen, “deadliest catch”
Får du aldri bestemt deg du eller… sa for 5 dager siden at du hadde ombestemt deg.
Ser på linkedin at det nye svenske firmaet er opprettet. Antar søknaden for noteringen sendes nå?
Sig på tv2