He he har en kompis som sendte meg en screenshot fra e24 igår der det snakkes om Coinbase sin IPO, samt noe annet vedrørende BTC. Og at det var tegn på at jeg burde ta ut all gevinst nå, så nevnte jeg at for det første så var jeg ikke investert i BTC og for de andre så er e24 det siste stedet jeg går for å hente info om Krypto markedet. At e24 har en artikkel om Krypto er tegn på FOMO sure men de kan knapt noe om Krypto der
og er ei heller investert i det som omtales der.
Prøvde å forklare en del og få ham til å forstå at blockchains var kommet for å bli, og det er teknologien som kommer og til å bli brukt av de finansielle institusjoner framover men han var ikke overbevist. Samt alt ble sammenlignet med standard modellen til FIAT og pengesystemet vi har idag. Og prøvde å forklare at det ikke helt kan sammenlignes når det kommer til Staking og DeFi, det er ikke mennesker inne i bildet som sørger for at folk for utbetalt eller ei det styres av smart kontrakter osv. han lurte veldig på garantiene osv. (forsåvidt hadde han litt rett her, det er alltids en risk).
Uansett kjenner meg igjen i det du sier der @VargVemund, men par andre venner hørte meg på når det gjaldt VET, og 3-4x investeringen sin nå fortere enn om det hadde hatt det i aksjer.
Noen er med og andre ikke, men tenker og at man må kunne ha diskusjon med de som er uenige og hvis de ikke vil overbevises eller t noen risk så er det opp til dem. Så vil tiden vise hvem som har rett eller ei…