Varg er det noen som kan spå et estimat på hvor høyt den(xrp) kan gå i 21/22? Nå har den og resten rast kraftig de siste dagene?? hvorfor? Dollar kurs? (fersk i detta gamet)
Takker for svar 
Varg er det noen som kan spå et estimat på hvor høyt den(xrp) kan gå i 21/22? Nå har den og resten rast kraftig de siste dagene?? hvorfor? Dollar kurs? (fersk i detta gamet)
Takker for svar 
Har du sett hvor mye den har gått opp siste 6 måneder?
Tror folk har blitt for godt vant med de sinnsyke oppgangene, korreksjoner må til
Du er nok inne på noe 
Hallo
prøver og lese meg opp så godt så mulig og ja så den hadde gått over alle vidder! Kjøpte meg en bønsj på 9.87 og så spratt den opp i nesten 20 og da telte jeg jo kroner og øre
men dere som har noen år på baken i detta, hva tror dere utfra hva dere henter ut av opplysninger?
Selv er jeg ikke inn pga rettssaken, men har tatt noen raske trades
Skal jeg spå tipper jeg over 10kr i løpet av bullmarkedet. Basert på tidligere kurs i forhold til BTC men også dollar. XRP har ikke engang nådd all time high i forhold til dollar. Gjør den ikke det blir jeg veldig overrasket…! Og når den gjør det kan den stige raskt.
Er på mobil og trader ikke denne aktivt, har en posisjon fordi jeg tror rettsaken fører til bot eller forlig eller seier for xrp, da listes den igjen på Coinbase osv som selvsagt er veldig positivt.
Etter min mening er markedene veldig manipulerte og XRP er trolig av de beste i klassen siden de er bankfolk.
Er etter min mening lurt å spre bets, og selv om jeg ikke er spesielt glad i XRP så er det en av de større posisjonene mine faktisk.
Du mener 10dollar(ikke 10kr) i løpet av dette bullmarkedet? Typ 80+kr ?
Et par jeg følger som mener det er en god mulighet for xrp 10dollar, og jeg solgte selv noen tusen coins ca 1 uke før rally 
Takker for info
vet du noe mer om rettssaken?
Ja endret nå 
Nei vet ikke men mener jeg leste noe om Coinbase flytte mye xrp nettopp, om de åpner for handel igjen er det også bull vil jeg tro…!
Her er en artikkel som sier litt.
Jeg er temmelig sikker på at SEC ikke vinner, spesielt kommentaren om at ny SEC-sjef har uttalt seg positivt om Bitcoin.
Personlig tror jeg det er spill for galleriet og at enden blir at XRP er livlig, og at det skaper presedens for mer krypto.
Men det skal sies at jeg er hvernevasket til å ha veldig tro på krypto som konsept, så ta det jeg skriver med en klype salt…!
Saken er, at når man får styremedlemmer som tidligere har hatt toppstilling i sentralbanken (eller hva man skal «treasurer of the united states» er, og fra før har en mengde toppfolk i finansbransjen med på laget, tror jeg det skal en del til for å synke skipet.
Kanskje blir det en syndebukk som må ta støyten, en eller flere bøter, men utfallet blir nok klarere retningslinjer for XRP og krypto generelt etterpå.
Da kommer Coinbase og Co til å gjenliste XRP, Ripple får enorm PR-verdi, og reise oppover i verdi. Tror jeg!
Noen som har noe ny oppdatering ang rettsaken? Hva er neste?
Ser ut til at det går Ripple sin vei
On balance, Ripple has undoubtedly come out on top. For example, in compelling the SEC to answer if Ethereum is a securityrecently. This point strengthens Ripple’s case regardless of how the SEC answers.
Regarding the latest bombshell admission by the SEC, by stating they refused to clarify XRP’s legal status before litigation, they have effectively played into the fair notice defense by conceding no fair notice was given.
However, that alone is not a cut and shut case as Ripple will still need to demonstrate XRP wasn’t sold in a way consistent with a securities offering.
Sykt viktig for resten av markedet hvordan denne rettsaken går! Jeg heier på Ripple!
oppriktig spørsmål siden jeg ikke har fulgt saken, hvorfor er det viktig for resten av markedet?
Mest fordi det vil begrense SEC en god del. Men egentlig har det lite å si for resten av markedet og VELDIG mye å si for Ripple.